• Sprallig

    Varför gillar unga tjejer inte svenska killar?

    Nu gäller denna frågeställning främst unga svenska tjejer i typ 13-17 års åldern. Varför är det så att tjejer i denna ålder gillar invandrarkillar och väldigt ofta föraktar svenska killar? Jag har sett dessa många gånger när jag själv var ung och även nu idag när man ser yngre tjejer på stan. Är dom mer framåt, ser coolare ut eller är det något med beteendet?

    Jag gjorde ett test på en sida med mycket unga människor och la ut en bild på en 15 årig typisk svensk kille och fick inte kontakt med en enda tjej. Sedan gjorde jag samma sak med en ganska oattraktiv kille med mellanösternursprung och tjejer kontaktade mig direkt.

    Vet ni varför tjejer?

  • Svar på tråden Varför gillar unga tjejer inte svenska killar?
  • Anonym (eh)

    Varför försöker du hitta unga tjejer? Låter som ett äckligt beteende att lägga ut bilder på olika killar och se hur mycket kontakt du får. 


    Jag tror för övrigt inte på din teori. 

  • glutten
    Anonym (eh) skrev 2017-09-02 21:51:50 följande:

    Varför försöker du hitta unga tjejer? Låter som ett äckligt beteende att lägga ut bilder på olika killar och se hur mycket kontakt du får. 


    Jag tror för övrigt inte på din teori. 


    Well put.
  • Anonym (åsikt)

    Nää....detta stämmer inte så bra. Det är främst oattraktiva svenska tjejer som får "nöja sig" med killar från MENA. 

  • Sprallig
    Anonym (eh) skrev 2017-09-02 21:51:50 följande:

    Varför försöker du hitta unga tjejer? Låter som ett äckligt beteende att lägga ut bilder på olika killar och se hur mycket kontakt du får. 


    Jag tror för övrigt inte på din teori. 


    Jag var inte ute efter det. Jag ville bara testa om min teori stämmer. Jag svarade inte på tjejernas meddelanden.
  • Anonym (Man)
    Sprallig skrev 2017-09-02 21:48:56 följande:

    Nu gäller denna frågeställning främst unga svenska tjejer i typ 13-17 års åldern. Varför är det så att tjejer i denna ålder gillar invandrarkillar och väldigt ofta föraktar svenska killar? Jag har sett dessa många gånger när jag själv var ung och även nu idag när man ser yngre tjejer på stan. Är dom mer framåt, ser coolare ut eller är det något med beteendet?

    Jag gjorde ett test på en sida med mycket unga människor och la ut en bild på en 15 årig typisk svensk kille och fick inte kontakt med en enda tjej. Sedan gjorde jag samma sak med en ganska oattraktiv kille med mellanösternursprung och tjejer kontaktade mig direkt.

    Vet ni varför tjejer?


    Det ligger i kvinnans natur att bryta upp med sin familj och kultur och söka främmande gener. Med åldern blir hon ofta mer pragmatisk och inser att hon var både dum och naiv i sin ungdom. Ointresset för att föra sin kultur vidare finns dock i hög utsträckning kvar.
  • Anonym (Håller med)

    Håller med och det är inte bara unga tjejer det gäller även 18++.. Bara man går ut på stan ser man flera par med små söta blondiner gå hand i hand med invandrare. Tror det har att göra med att den svenska killer är en mesig fjant med liten kuk. araben och turken har en stor saftig kuk som de kan slicka och suga på. Den svenska kille har gjort sitt det är över för dem tyvärr....

  • Anonym (mamma till två)

    Du har en poäng där- Är själv kvinna med två tonårsdöttrar i den åldern och båda har en fascination för utländksa väldigt välbyggda killar. Hade även detta själv i åldern 14-17 ca och senara runt 20-25 års åldern. Jag ser en stor skillnad i t ex mina döttrars svenska klasskompisar och de utländska och deg handlar om ett beteende förutom de märka färgerna i deras utseende som de tilltalas av. Men de är väldigt självsäkra utåt och har en väldigt sexuell utstrålning och coolhet som du skrev. De verkar flera år äldre än sina svenska motsvarigheter och väldigt erfarna. Dessvärre är j många av dessa killar hjärtekrossare eftersom de är så populära men det är tjejerna också och hittar snabbt nya i den åldern:)

    Men det är en fas i många tjejers liv när de upptäcker sexualiteten eftersom de mognar så mycket snabbare än pojkar. De utländska killarna kommer ju också från en mer ojämnställd kultur där männen tidigt lär sig att uppvakta kvinnor eftersom motsatsen är otänkbar i deras länder. Så de blir bättre förförare än svenskar men för den sakens skull inte nödvändigtvis bättre ppojkvänner?! Det finns många unga tjejer som vill dejta svenska killar så misströsta inte men killar runt 15 års åldern har det tufft generellt med tjejer pga mognaden och hur olika kropparna förändras.

  • Anonym (mmm)
    Sprallig skrev 2017-09-02 21:53:12 följande:
    Jag var inte ute efter det. Jag ville bara testa om min teori stämmer. Jag svarade inte på tjejernas meddelanden.
    Det ger inte en statistisk rättvis bild om du, EN person lägger ut några bilder och tror du ska få kontakt. 

    Folk är helt enkelt olika, vissa gillar blonda killar, visa gillar mörka, precis som killar gör detsamma. 
  • ung man som misslyckats
    Anonym (mamma till två) skrev 2017-09-02 22:15:31 följande:

    Du har en poäng där- Är själv kvinna med två tonårsdöttrar i den åldern och båda har en fascination för utländksa väldigt välbyggda killar. Hade även detta själv i åldern 14-17 ca och senara runt 20-25 års åldern. Jag ser en stor skillnad i t ex mina döttrars svenska klasskompisar och de utländska och deg handlar om ett beteende förutom de märka färgerna i deras utseende som de tilltalas av. Men de är väldigt självsäkra utåt och har en väldigt sexuell utstrålning och coolhet som du skrev. De verkar flera år äldre än sina svenska motsvarigheter och väldigt erfarna. Dessvärre är j många av dessa killar hjärtekrossare eftersom de är så populära men det är tjejerna också och hittar snabbt nya i den åldern:)

    Men det är en fas i många tjejers liv när de upptäcker sexualiteten eftersom de mognar så mycket snabbare än pojkar. De utländska killarna kommer ju också från en mer ojämnställd kultur där männen tidigt lär sig att uppvakta kvinnor eftersom motsatsen är otänkbar i deras länder. Så de blir bättre förförare än svenskar men för den sakens skull inte nödvändigtvis bättre ppojkvänner?! Det finns många unga tjejer som vill dejta svenska killar så misströsta inte men killar runt 15 års åldern har det tufft generellt med tjejer pga mognaden och hur olika kropparna förändras.


    Nej det är INTE en fas i livet. Det är vad svenska tjejer/kvinnor föredrar idag. Svenska män/killar har inget värde längre i dagens samhälle...
  • Anonym (mmm)
    ung man som misslyckats skrev 2017-09-02 22:26:19 följande:
    Men är du totalt körd? Gå ut på stan och kolla runt hur det ser ut i dagens Sverige för fan...  Den svenska kille har gjort sitt och bör lämna företräde åt utländska män för de är de svenska kvinnor vill ha numera..
    Du är anmäld. Jag har anmält många av dina trådar förr, du kommer tillbaka med jämna mellanrum och förpestar forumet, det är inte ok! 
Svar på tråden Varför gillar unga tjejer inte svenska killar?