• ung man som misslyckats

Vi som har börjat pumpa kuken

Tänkte vi som har liten kuk och börjat med kukpumpning förtjänar en egen tråd att diskutera i.
    Men iallafall så har jag börjat med att pumpa min minikuk med en nyinköpt bathmate brukar köra 1-2 timmar om dagen för maximal förbättring av kuken. Är det fler som tröttnat på eran minikuk och också börjat med pumpa kuken?
    https://www.officialhydromaxpump.com/

• Svar på tråden Vi som har börjat pumpa kuken
  • Anonym (BukOlle)

Sånt är bara lurendrejeri, den kommer pumpas upp för att sedan krympa igen. Själv har jag köpt penis enlargement pills istället, fann dem via en reklamannons då jag porrsurfa, de ska tydligen vara 100 % naturliga och man fick se före och efter bilder, så de fungerar garanterat.

Återkommer med resultat.

• Anonym (4fun)

Pumpen ger kanon effekt för tillfället men ej upplevt så pass bra permanenta resultat tyvärr. Kör nu periodvis med sträckare istället o de värkar ge lite resultat.

pumpen är överlägsna kungen när de "gäller" fått både rykte och härliga o skräckslagna reaktioner när de kommit till sängen pga pumpen (y) 

Va försiktig med trycket bara så de inte blir mer en 3 kilo. då börjar de bli "riskabelt" men va de växer :) 

• Anonym (.)
    Anonym (4fun) skrev 2017-09-10 07:11:41 följande:

Va försiktig med trycket bara så de inte blir mer en 3 kilo. då börjar de bli "riskabelt" men va de växer :) 

Vad menar du med 3kg? Tryck mäts inte i kilo
  • Anonym (4fun)
    Anonym (.) skrev 2017-09-10 09:16:33 följande:
    Vad menar du med 3kg? Tryck mäts inte i kilo
    haha kilo=bar sen över man över och under tryck. vill du ha instruktioner i PSI istället? har du en pump med mätare bör du inte pasera uret där det står 3. så enkelt :) och har du ingen klocka idag är de en smart grej o skaffa. blir lätt blå märken o sug ring om man kör med för högt.
  • Anonym (.)
    Anonym (4fun) skrev 2017-09-10 12:16:54 följande:

haha kilo=bar sen över man över och under tryck. vill du ha instruktioner i PSI istället? har du en pump med mätare bör du inte pasera uret där det står 3. så enkelt :) och har du ingen klocka idag är de en smart grej o skaffa. blir lätt blå märken o sug ring om man kör med för högt.

Om det är 3bar du menar så måste du prata övertryck. Sätter du 3 bars tryck skulle den trycka ihop kuken, dessutom skulle röret fara iväg som en raket, inte skulle den sitta kvar av sig själv i vart fall. Du skulle nog få rätt brutala blåmärken också.

Pratar du istället 3 bars undertryck i röret skulle du ha ca 2bar lägre tryck än absolut vakuum. Lyckas du åstadkomma det så får du definitivt nobelpriset, för då är du något stort på spåren. Normalt sett så har man ett svagt undertryck i den typer av anordningar.

sluta tipsa om sådant som du inte har nån koll på.
  • Anonym (4fun)
    Anonym (.) skrev 2017-09-10 13:21:21 följande:
    Om det är 3bar du menar så måste du prata övertryck. Sätter du 3 bars tryck skulle den trycka ihop kuken, dessutom skulle röret fara iväg som en raket, inte skulle den sitta kvar av sig själv i vart fall. Du skulle nog få rätt brutala blåmärken också.

Pratar du istället 3 bars undertryck i röret skulle du ha ca 2bar lägre tryck än absolut vakuum. Lyckas du åstadkomma det så får du definitivt nobelpriset, för då är du något stort på spåren. Normalt sett så har man ett svagt undertryck i den typer av anordningar.

sluta tipsa om sådant som du inte har nån koll på.
    Förlåt men har du en lök i arslet? du vet ju va jag menar om du pumpat och gör du inte det så behöver du ju inte lägga dig i alls. 
  • Anonym (.)
    Anonym (4fun) skrev 2017-09-10 14:02:57 följande:

Förlåt men har du en lök i arslet? du vet ju va jag menar om du pumpat och gör du inte det så behöver du ju inte lägga dig i alls. 

Du har uppenbarligen noll koll, men ska lika förbannat ge andra råd. Bara att lägga ner innan dina råd resulterar i att nån skadar sig.
  • Anonym (Hmm)

Hör du ett dovt "poffande" ljud o pumpen fylls av
    något som ser ut som köttfärs - då har du pumpat för hårt.
    Vem behöver mätare??? Är du man eller mus???
    Bara en kläm till på blåsan ...... liiite större kan den bli ... POFF!!Förvånad

• Aikido

Kan aldrig vara bra det där med undertryck.

Tror mer på positiv tänkande. TS skulle behöva titta (eller lyssna) på Djungelboken minst en gång om dagen.

Var nöjd med allt som livet ger...
  • Anonym (Hmm)

Haha - lite så!!
    Om man tror på pumpar och krämer som "förlängnings-fixare",
    då kanske Jesus får komma också? ... tillbaka alltså... så han 
    får träffa Elvis ...ridande på en enhörning...

• Anonym (Bathmate.)
    Anonym (BukOlle) skrev 2017-09-09 23:12:19 följande:

Sånt är bara lurendrejeri, den kommer pumpas upp för att sedan krympa igen. Själv har jag köpt penis enlargement pills istället, fann dem via en reklamannons då jag porrsurfa, de ska tydligen vara 100 % naturliga och man fick se före och efter bilder, så de fungerar garanterat.

Återkommer med resultat.

Haha,,synd att du inte fattar något! 
  • Anonym (Hmm)

Ska lansera ett eget kukpiller och bli miljonär och bara
    dra mig tillbaka - istället för att dra i snodden alltså....
    Man packar bara om några Tulo o lovar minst 5 cm så är det klart!!
    Endast 995/cm!!
    Se upp suckers!!
    Kan sälja en kräm mot bristningar också - behövs när Göte växer som satan!!
    Moooaahhahaha

Svar på tråden Vi som har börjat pumpa kuken