• Anonym (par.vill.våga)

Hur många här inne har en profil på Body contact?

Hej!
    Jag är lite nyfiken på hur många det är här inne som har en profil på BocyContact?
    Är ni singekille, tjej eller ett par?

Hur har det gått för er?
    Vi har märkt att det oftast bara blir en massa brev fram och tillbaka som rinner ut i sanden efter ett tag.

• Svar på tråden Hur många här inne har en profil på Body contact?
  • Anonym (webbrunkare)

Bodycontact har jag lagt ned för länge sedan.
    99,9% bildsamlare,webbrunkare och fakeprofiler.

• Anonym (par.vill.våga)
    Anonym (webbrunkare) skrev 2017-09-04 09:56:49 följande:

Bodycontact har jag lagt ned för länge sedan.
    99,9% bildsamlare,webbrunkare och fakeprofiler.

Så långt skulle jag inte vilja gå. Däremot så är det en väldigt stor majoritet av killar där inne. Med tanke på all konkurrens borde det vara väldigt svårt att som kille få chansen att träffa någon förutom om de inte är väldigt välutrustade. Det är väl därför som så många killar med råge överdriver sina mått.
  • Anonym (BC)

Jag har en profil på bc sedan några år tillbaka, har varierat hur aktiv jag varit. Är singelkvinna och har träffat både män och par därifrån.

Min taktik är att sålla stenhårt och inte ägna mig åt sexchat i någon större utsträckning innan en träff. Jag tänker att majoriteten av nätrunkare försvinner rätt snabbt på så sätt..Men visst, har stött på en och annan som försvunnit när det börjat bli aktuellt att träffas.

Ett annat problem är att det känns som att majoriteten av män där inne är "lyckligt" gifta/sammanboende småbarnsföräldrar på jakt efter ett diskret äventyr.

• svenskitelge

Jag och min fru har konto på BC.
    Vi sökte killar ett tag men det var bara skrivbordsrunkare.
    Nu söker vi bara par och har  träffat flera även om de flesta vi får kontakt med inte vågar träffas.

• 21 årig sthlm

Hade ett konto som en signel kille o det va fett O seriösa människor bara o massa gubbar....

• 100kgpappa

Har ett parprofil, och har träffat flera par därifrån, så visst finns det seriösa också.

• Anonym (Hotwife)

Är med i bc sedan några år. Mycket nöjd. Har träffat ca 40 män som jag har haft sex med. Alla är trevliga

• Anonym (Sugen)

Vad heter du där tro?

• Anonym (Sugen)
    Anonym (Hotwife) skrev 2017-10-20 20:34:46 följande:

Är med i bc sedan några år. Mycket nöjd. Har träffat ca 40 män som jag har haft sex med. Alla är trevliga

Vad heter du där tro? ^^
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Vi har...
    Träffat 2 män, 1 par..
    Som vi haft sex med..
    Men vi träffas bara om det känns helt rätt..så vi kräver ganska mkt skrivande.

Svar på tråden Hur många här inne har en profil på Body contact?