• Anonym (Anonym)

Vad tycker ni killar om svanktatuering på tjejer?

Nå, vad tycker ni? Och ni tjejer som har en svanktatuering, varför skaffade ni en sån?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om svanktatuering på tjejer?
  • Anonym (Z)

Va 18, mode då och omogen. Skönt den sitter i svanken, det som inte syns finns inte ;)

• Bajslasse

Det finns få saker som kan få mig att slakna så fort som att försöka köra doggy med en jävla svankfjäril stirrandes på mig.

• Anonym (Beskaffenhet d)
    Anonym (Z) skrev 2017-09-04 16:36:16 följande:

Va 18, mode då och omogen. Skönt den sitter i svanken, det som inte syns finns inte ;)

Släcker du vid analkörning?
  • Anonym (Z)
    Anonym (Beskaffenhet d) skrev 2017-09-04 16:42:28 följande:
    Släcker du vid analkörning?
    Va? Alltså det är inte analen som är tatuerad...
  • Anonym (Anonym)
    Bajslasse skrev 2017-09-04 16:41:59 följande:

Det finns få saker som kan få mig att slakna så fort som att försöka köra doggy med en jävla svankfjäril stirrandes på mig.

Om du körde doggy med enligt dig den sexigaste kvinnan i världen, skulle du fortfarande slakna om hon hade en svankfjäril?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Z) skrev 2017-09-04 16:36:16 följande:

Jo, det var ju mode då minns jag. Vad tycker din kille om din svanktatuering?
  • John22

Tycker det kan vara snyggt om det är något elegant och "lätt".

Tramsiga texter såsom "Carpe Diem", "Insert penis" eller kinesiska tecken går fetbort.

• Anonym (Z)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-04 17:07:04 följande:
    Jo, det var ju mode då minns jag. Vad tycker din kille om din svanktatuering?
    Jag vet inte, han bryr sig nog inte. Aldrig kommenterat den vad jag kan minnas.
  • Anonym (Mhm)

Är nästan lika trashigt som halstatueringar. Halstatueringar visar dock inte bara på att personen är skräp, utan också en idiot.

• Vixen90
    John22 skrev 2017-09-04 17:13:40 följande:

Tycker det kan vara snyggt om det är något elegant och "lätt".

Tramsiga texter såsom "Carpe Diem", "Insert penis" eller kinesiska tecken går fetbort.

Men har tjejer verkligen tatuerat in sånt som "insert penis"? :-O

Det är ju sanslöst smaklöst! Finns väl inget sexigt med det. Jobbigt att dras med det resten av livet (typ) när man nyktrat till...
  • Anonym (Fjantigt)

Det är varken snyggt eller coolt. Tjejerna är bara desperata

• Anonym (Fjantigt)

Det är varken snyggt eller coolt. Tjejerna är bara desperata

• Anonym (Anonym)
    Canadasvensk skrev 2017-09-04 17:48:06 följande:

Det kallas för "tramp stamp" av en anledning... lol

Jag hatar det. Min flickvän har tyvärr en sån.
  • Anonym (Dumpa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-04 22:05:03 följande:
    Jag hatar det. Min flickvän har tyvärr en sån.
    Dumpa
  • Anonym (Röstar för)

Jag har alltid tyckt att det är en oerhört vacker tatuering, önskar och hoppas att min fru skaffar sig en sådan snart, gärna en stor.

• stor grön drake
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-04 16:32:32 följande:

Nå, vad tycker ni? Och ni tjejer som har en svanktatuering, varför skaffade ni en sån?

Mina tatueringar, oavsett var, finns inte där för att behaga någon annan än mig, därför är alla andras åsikter totalt irrelevanta. Jag tatuerade nedre delen av min rygg (från svanskota till revben) för att det var rätt placering för det motiv jag ville ha.
Svar på tråden Vad tycker ni killar om svanktatuering på tjejer?