Vad tycker ni killar om svanktatuering på tjejer?
Nå, vad tycker ni? Och ni tjejer som har en svanktatuering, varför skaffade ni en sån?
Nå, vad tycker ni? Och ni tjejer som har en svanktatuering, varför skaffade ni en sån?
Va 18, mode då och omogen. Skönt den sitter i svanken, det som inte syns finns inte ;)
Det finns få saker som kan få mig att slakna så fort som att försöka köra doggy med en jävla svankfjäril stirrandes på mig.
Va 18, mode då och omogen. Skönt den sitter i svanken, det som inte syns finns inte ;)
Det finns få saker som kan få mig att slakna så fort som att försöka köra doggy med en jävla svankfjäril stirrandes på mig.
Tycker det kan vara snyggt om det är något elegant och "lätt".
Tramsiga texter såsom "Carpe Diem", "Insert penis" eller kinesiska tecken går fetbort.
Är nästan lika trashigt som halstatueringar. Halstatueringar visar dock inte bara på att personen är skräp, utan också en idiot.
Tycker det kan vara snyggt om det är något elegant och "lätt".
Tramsiga texter såsom "Carpe Diem", "Insert penis" eller kinesiska tecken går fetbort.
Det kallas för "tramp stamp" av en anledning... lol
Det är varken snyggt eller coolt. Tjejerna är bara desperata
Det är varken snyggt eller coolt. Tjejerna är bara desperata
Det kallas för "tramp stamp" av en anledning... lol
Jag har alltid tyckt att det är en oerhört vacker tatuering, önskar och hoppas att min fru skaffar sig en sådan snart, gärna en stor.