• Anonym (Nästa Gäst)

Sexklubbserfarenheter: Dela med dig

Hej.
    Jag är intresserad av hur det är att gå på sexklubb dvs en klubb där man träffas för att ha sex med varandra eller med andra. 

Istället för att prata om hur folk ligger med varandra i varje hörn så är jag mer intresserad av stämningen, hur känns det att vara där, luktar det av alla kroppar? Hur klär sig folk (kanske är alla nakna)? Hur går det till, dvs går alla nakna hela tiden, eller tar man av sig kallingarna först när man ska till. Hur ser människorna ut (vältränade, feta osv). Hur skiljer sig olika klubbar ifrån varandra?

Det är alltså mer intrycket och själva upplevelsen jag är intresserad av, inte så mycket "runkmaterial" tack.  

Tack på förhand. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-10 17:12
    Förtydligande:

Med sexklubb avses här den typ av klubb där man träffas för att ha sex med varandra eller med andra. Klubbar där de anställda erbjuder besökarna sexuella tjänster erbjuds mot betalning (stripp, samlag mm) kan med fördel diskuteras i andra trådar.

• Svar på tråden Sexklubbserfarenheter: Dela med dig
  • svenskitelge

Första gången vi var på klubb blev vi förvånad över hur odramatiskt det var. Alla var naturliga och vänligt inställda.
    Nu när vi varit på olika ställen så ser vi dock att graden varierar gällande kontaktsökandet. På vissa klubbar är det mer att folk håller sig till de som de kom dit med och på andra är det mer öppet att andra tar kontakt.
    Klädmässigt så varierar det från att kvinnor är nakna till att det har sexiga underkläder/bodies etc.
    Jag brukar vara naken med handduk runt midjan och andra kan ha allt från kalsonger till outfits i lack och läder,

• Anonym (Nästa Gäst)

Tack för ditt svar. Intressant läsning.

Så generellt så uppför sig folk och agerar trevligt och respektfullt? Variationen ligger i graden av kontaktsökande? 

Jag kan tänka mig att det för vissa kan kännas jobbigt om man ser okända män med full erektion då man själv inte upplever dessa män som intressanta / attraktiva. 

Du skriver att du brukar ha en handduk runt midjan. Har du på dig handduken hela tiden, förutom när du har sex?

• Puppetmaster
    Anonym (Nästa Gäst) skrev 2017-09-10 13:14:50 följande:

Så generellt så uppför sig folk och agerar trevligt och respektfullt? Variationen ligger i graden av kontaktsökande? 

Jag kan tänka mig att det för vissa kan kännas jobbigt om man ser okända män med full erektion då man själv inte upplever dessa män som intressanta / attraktiva. 

Du skriver att du brukar ha en handduk runt midjan. Har du på dig handduken hela tiden, förutom när du har sex?

Jag vill hävda att det är viss skillnad på sexklubbar och swingersklubbar till att börja med.
    Swingers brukar bestå av slutna sällskap där man byter partner med varandra i varierande utsträckning. Detta är standard, alltså en ganska vanlig företeelse som finns i stort sett i varje stad/byhåla. 

I en sexklubb finns det anställd personal som erbjuder olika tjänster.
    Somliga klubbar har tema-aftnar med t.ex CFNM (clothed females nude males) eller tvärtom NFCM eller - vilket nog är vanligast - Så har man maskeradteman av olika slag.  
    Dessa klubbar är väldigt olika också. Somliga släpper in folk från gatan medan de bästa och mest seriösa endast är för klubbmedlemmar som man blir genom rekommendation. 
  • Stefan63

Jag och min fru var på swingerklubb för första gången igår. Vi har aldrig varit nakna inför andra, än mindre haft sex tillsammans med andra. Vi var riktigt nervösa när vi gick dit men det ändrade sig kanska snabbt när den trevliga personalen visade oss runt i lokalerna.

Just denna kvällen var det naken parkväll. Alla som kommer dit tar av sig kläderna så fort de kommer in i lokalen. Man minglar i baren, helt naken. Ner man blir sugen så besöker man något av lekrummen där det finns stora sängar med flera par som roar sig. Det visade sig lätt att få kontakt med något annat par för att leka med varandra och kanske byta partner en stund.

Vi var också oroliga att det skulla vara speciellt folk och att vi inte skulle platsa in. Men det visade sig att det var helt vanligt folk, i olika åldrar, som inte alls brydde sig om ifall någon hade något kilo för mycket.

Det var riktigt mysigt att vara många och kramas och mysa tillsammans.

Vi kommer garanterat snart dit igen.

• Anonym (Man 36)

Det låter onekligen trevligt. När båda i ett sällskap är på samma nivå och man ger sig in i leken båda två, då verkar det kunna bli trevligt i slutet. Att njuta med andra, att få andra att njuta, att se sin partner njuta eller se sin partner få andra att njuta. Hoppas få uppleva detta någon gång.

• Stefan63
    Anonym (Man 36) skrev 2017-09-10 19:06:56 följande:

Det låter onekligen trevligt. När båda i ett sällskap är på samma nivå och man ger sig in i leken båda två, då verkar det kunna bli trevligt i slutet. Att njuta med andra, att få andra att njuta, att se sin partner njuta eller se sin partner få andra att njuta. Hoppas få uppleva detta någon gång.

Ja, det var riktigt upphetsande att se och höra min fru få orgasm när mannen i det andra paret slickade och sög henne. Samtidigt som jag knullade hans fru. Hoppas det händer snart igen.
  • svenskitelge
    Anonym (Nästa Gäst) skrev 2017-09-10 13:14:50 följande:

Ett nej är alltid ett nej. När vi är på klubb så händer det ju att det kommer fram folk som vill göra oss sällskap men som känner för att ha sex med just för tillfället.
    Men då är det bara att avböja, typ nej tack med ett leende så går de iväg igen utan några hardfeelings.
    Ibland kommer det par som vi har haft sex med förut och frågar om de får vara med men passar det inte för stunden så accepteras det.

Handduken har jag vid baren och mingel, men när man går på lekytorna så är den av. 
  • Anonym (nyfikenblå)

Vi jag och min man är också sugna på att gå på swingersklubb. Mest för att göra en kul och spännande grej tillsammans. Lite våga och vinn för att se om det är något vi gillar eller inte. 

Vi tänkte kanske Göteborg nu till helgen?

Någon som varit på något av ställena i Gbg nyligen och kan berätta hur det funkar? Vill veta om kläder, igenkänning och anonymitet? Kommer det gäster med mask?

Är alla supersnygga och slimma? Eller finns det normala människor med några trivselkilon?

Om man är nybörjare, hur reagerar andra på det? Blir man utstuderad? Måste man komma en viss tid eller får man som ny komma lite senare, kanske efter 23-tiden?

• Stefan63

Jag och min fru var på Club Amante i lördags. Vi hade aldrig var nakna inför andra men tog mod till oss. Vi blev så sugna när vi roade oss med de andra paren.

Vi är runt 50 och där var vanligt folk både äldre och yngre än oss. Ganska många hade väl en del extra kilon men där fanns också många andra.

Vi blev väldigt nyfikna ocj funderar att åka dit på lördag igen då de har parkväll.

Vi var väl där vid 21:30 och minglade lite i baren. Det verkar som att om några går in i lekrummen är det många som hänger på och det blir full rulle. Vid 22:30 var det full aktivetet i rummen. Sedan när många var slutkörda blev det lite mer paus i baren innan det tog fart igen.

Personalen var väldigt trevliga och förstående att man var nybörjare.

• Anonym (nyfikenblå)

Hur många par var där när ni var där? Testade ni mörkerrummet?

Var där fräscht?

Var alla öppna med vilka de var?

• Anonym (Cap d'Agde)

Kan varmt rekommendera Cap d'Agde i Frankrike!

Ingen sexklubb, men Europas sexmetropol där precis allt kan hända på nudistområdet! Alla är nakna på den delen.

Stranden är verkligen ett paradis för den som gillar public sex och vi (jag och min fru) åkte därifrån med så många fina och spännande minne.

Gillar man sex i alla dess former måste man åka till Cap d'Agde.

Vi ska dit även nästa sommar!

• Stefan63
    Anonym (nyfikenblå) skrev 2017-09-12 14:00:04 följande:

Hur många par var där när ni var där? Testade ni mörkerrummet?

Var där fräscht?

Var alla öppna med vilka de var?

Det är svårt att uppfatta hur mycket folk där var eftersom det är olika rum men en stund var det ganska fullt. En del kom lite senare medan andra gick lite tidigare.

Vi han inte testa mörker rummet, men vi hörde att det var mycket håll igång där ett tag.

Jag tycket att det var ganska fräscht, vad jag såg i alla fall. De flesta rummen är ju ganska mörka.

Jag tror inte folk vill avslöja för mycket om sig själva för personer de inte känner.
  • Anonym (nyfikenblå)

Nej, det förstår jag att man inte vill. Jag som var otydlig menade mer om alla visade sig, sina ansikten?

Vad hade folk på sig? Funkar det att komma i bara kalsonger, trosa och bh eller måste det vara nån utstyrsel med stayups och högklackat mm?

Personalen, var de påklädda eller var de också i underkläder?

Serveras det alkohol i baren?

Fick ni förfrågningar från andra på klubben om de fick vara med er?

• Stefan63

Ingen dolde sina ansikten. Eftersom det var en naken parkväll vara alla nakna hela tiden, även de flesta av personalen. En del personal hade underkläder.

Baren serverar öl och vin om man vill.

Vi älskade i deras stora sängar ner ett annat par la sig bredvid oss och började pilla lite försiktigt. Sedan blev det att vi bytte partner med varandra. Väldigt spännande.

• Anonym (Nästa Gäst)

Trådstartaren här.

Jag vill åter tacka för alla informativa svar. Detta var precis vad jag var ute efter. 

Hur är det med etnicitet? Är det något man reagerar på, eller upplevs det som att alla lika välkomna, givet att man visar varandra respekt osv?

• svenskitelge
    Anonym (Nästa Gäst) skrev 2017-12-16 22:09:33 följande:

Trådstartaren här.

Jag vill åter tacka för alla informativa svar. Detta var precis vad jag var ute efter. 

Hur är det med etnicitet? Är det något man reagerar på, eller upplevs det som att alla lika välkomna, givet att man visar varandra respekt osv?

Gällande etnicitet så är det väldigt få ickesvenskar på klubbar. 
    Samma regler gäller för alla, ett nej är ett nej och respekteras inte det så åker man ut.
  • 24 man

Jag och min fru är så nyfikna och vill jättegärna prova den. Vi bor i Malmö. Känner nån bra club nära Malmö. Tack för svaret 

• Anonym (Engelska)

Min fru och jag samma tanke, att testa.
    Vi inte redo att ha sex med andra just nu, men märke och känna igen sexet runt om.
    Kanske vi behöver inspiration eller lyfta upp kåtheten i oss.
    Någon som känner till PIH. 

Svar på tråden Sexklubbserfarenheter: Dela med dig