• Estelle

Mallorca Alcudia i sommar!

Nu har vi äntligen bokat resa till Mallorca, Alcudia. Vi åker 23 juni och ska bo på Blue Village Estrella Mar. Någon som bott där? Verkar mysigt och inte minst roligt för Hugo som då är 1 år o 7 månader. Längtar redan som en tok!

• Svar på tråden Mallorca Alcudia i sommar!
  • Comedia

Vi åker i mitten på maj, kommer att bo på Sunwing. Har bara hört positivt om Mallis, och speciellt Alcudia, när man reser med barn. Kommer att bli sååå skönt! Våra barn kommer att vara nästan fyra och ett år.

Nu måste alla som varit där tipsa lite! Undrar t ex hur lång tid bussen från Alcudia till Palma tar...

• Myslan me Zac

Jag har varit många gånger på Alcudia ett av mina favoritställen. Zac som är 2 år nu har redan varit där 2 gånger. Sista gången reste vi med Solresor och har aldrig haft så bra hotel till så lågt pris, vi bodde direkt på stranden. Vi bodde lite utanför själv centrum då men där fanns lika många resturanger där och ibland tog vi bussen in till centrum och åt middag där och gick sen i hamnen och tittade. Åh vad jag längtar tillbaka dit nu .

• 5 barn Waldenryd

Min dotter var där med frmor och farfar när hon var 2 år och hon kommer ännu ihåg det för hon trivdes där jättemycke.
    Idag är hon 12 år sedan och hon längtar tillbaka och de säger att det är super för barnfamiljer det som är nackdelen att semestra i Europa är att maten är så dyr även om man gör maten själva.

• Estelle

Förra sommaren var vi oxå på Alcudia, men bodde då långt från centrum. Vi bodde då på Iberostar playa del Muro, jättefint hotell men låg lite off enligt oss. Hotellet vi ska bo på i sommar ligger nära hamnen o det verkar mysigt tycker vi.
    Comedia: Bussen från Palma till Alcudia tar ca en timme.

• Comedia

Estelle: tackar och bockar!

• Lejån

Åh vad roligt! Vi var till alcudia för två år sedan, utan barn dock. Åkte ospec och hamnade på ett jättefint lägenhetshotell. Iofs en bit från stranden men med pool alldeles utanför balkongen!! Kan helt klart tänka mig att åka dit igen med lillstrumpan!

Svar på tråden Mallorca Alcudia i sommar!