• Anonym (sågärna)

    Grannens dotter

    Är en man på 38 år och nuvarande singel. Har märkt att varje gång jag stöter på grannens dotter i trappen så verkar hon spana in mig, speciellt min kropp. Hon hälsar också ofta på mig på ett väldigt trevligt sätt.

    Jag är kanske ingen tiopoängare, men håller mig i form och är ganska vältränad.

    Saken är att jag tycker dottern är riktigt jäkla gullig, eller ja till och med snygg. Hon är fin för sin ålder och ganska välformad. Jag skulle vilja bjuda in henne och visa henne ett och annat i sängen.

    Hon är 16 år.

    Är det fel att tänka så?
    Ska jag försöka ligga med henne?

  • Svar på tråden Grannens dotter
  • Anonym (gap)
    Rock on skrev 2017-09-07 14:14:12 följande:

    Ironi på tråden om grannens son.....?!


    Uppenbart!
  • Anonym (Jämställdhet?)

    Bra där. Jämställdhet är ordet i detta land. Låt se om det är lika uppmuntrande respons som det varit i motsvarande tråd. Nej, precis...

  • Anonym (Korkskalle)
    Anonym (Jämställdhet?) skrev 2017-09-07 14:17:47 följande:

    Bra där. Jämställdhet är ordet i detta land. Låt se om det är lika uppmuntrande respons som det varit i motsvarande tråd. Nej, precis...


    Uppmuntrande? Har du ens läst den tråden?

    De allra flesta uppmanade ts att vänta tills grabben blev 18år! Sen var det typ två som sa go for it och några till som kallade ts pedofil eller äcklig.
  • Anonym (Jämställdhet?)
    Anonym (Korkskalle) skrev 2017-09-07 14:24:08 följande:

    Uppmuntrande? Har du ens läst den tråden?

    De allra flesta uppmanade ts att vänta tills grabben blev 18år! Sen var det typ två som sa go for it och några till som kallade ts pedofil eller äcklig.


    Det är ju det jag menar. Tror du att det kommer upp till två här ens? Och hur många skriver inte gubbslem, gubbsjuka pedofil osv...
  • Anonym (Korkskalle)
    Anonym (Jämställdhet?) skrev 2017-09-07 14:26:47 följande:

    Det är ju det jag menar. Tror du att det kommer upp till två här ens? Och hur många skriver inte gubbslem, gubbsjuka pedofil osv...


    Varför skulle det göra det? Det är väl lika illa/ok vare sig 16-åringen är en kille eller tjej?
Svar på tråden Grannens dotter