• tyckerdu

Hårersättning - Någon som har erfarenhet?

Hej!

Blev tunnhårig för ett tag sedan vilket tagit en ordentlig törn på självkänslan på grund av ung ålder och så vidare. Tänkte kolla om det är någon här som har erfarenhet av hårersättning, antingen själv eller från någon bekant som kan ge mig lite insyn i hur det fungerar. När man googlar så är personliga upplevelser från Sverige inte existerande så man undrar ju lite även i hur utbrett det kan vara? Jag bifogar en länk för de nyfikna.

">

• Svar på tråden Hårersättning - Någon som har erfarenhet?
  • Kevin741953

Har ingen erfarenhet av Hårersättning, men skulle rekommendera kosttillskottet "Original Silicea" som är det mest sålda skönhetstillskottet i Sverige för hår, hud och naglar. 

Det innehåller nämligen kisel som håret och huden är uppbyggt av och stärker håret inifrån. Jag såg resultat efter 3 månader, och tappar mycket mindre hår och håret har dessutom blivit tjockare. 

vitosine.se har produkterna till bra priser som jag rekommenderar. 

• Anonym (Hår)

Kan du inte raka av allt i stället och köra en cool Bruce Willis-stil?

Tänker att jag som tjej nog reagerat negativt om vi blev ihop och du drog av dig håret 6 månader senare - men rakad skalle kör ju många män med. Antog att du är man då det brukar vara ett klassiskt manligt problem.

• Aikido

Det räcker ofta med att kamma kvarvarande hår kreativt.

FÖRE                                            EFTER
Svar på tråden Hårersättning - Någon som har erfarenhet?