• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är att vara otrogen?
  • Anonym (Ull)

Att titta på andra kvinnor.

• Anonym (Ull)
    Mailamej69 skrev 2017-09-09 00:48:01 följande:

Men att titta - är inte det ok?

Nej då lustar man ju efter nån annan, inte OK!
  • 100kgpappa
    Anonym (Ull) skrev 2017-09-09 00:49:21 följande:

Nej då lustar man ju efter nån annan, inte OK!

Så alla män du tittar på, tex en arbetskollega du pratar ned, vill du ha sex med?
  • Anonym (Ull)

Jag får väl ha min definition av otrohet om jag vill??? jag o gubben är överrens om att han inte ska titta!

• Anonym (Hanna)

Titta och fantasiera gör vi alla. Men skulle min sambo sexchatta med någon eller kommentera olämpliga saker, "du är så sexig" "jag vill ha dig" osv så hade det varit otrohet i mina ögon.

• Anonym (kontakt)

För mig går gränsen vid att ta kontakt med någon i sexuellt eller romantiskt syfte. Att bara vara nakna tillsammans är inte otrohet eftersom nakenhet i sig inte är sex.

• Anonym (ace)

Att hångla är i mitt tycke en helt annan sak än att vara naken med någon. Vi kan t. ex. vara och basta ett kompisgäng och då vara näck utan att det är något sexuellt med det.

• Bobovovovo

Män och kvinnor kan vara kompisar..!!!

Så man får bara titta på sin egen fru?

Hahaha vem nämde bastun hahahaa.. I Finland sitter alla nakna i bastun i 80 grader, i Sverige sitter man med handuk runt kroppen i 30 grader! Haha man är inte otrogen om man sitter i bastun, man sa ju vara naken..

jag förstår inte de som har en handduk runt sig... riktigt onödigt

• Anonym (H)
    Anonym (ace) skrev 2017-09-09 10:44:01 följande:
    Att hångla är i mitt tycke en helt annan sak än att vara naken med någon. Vi kan t. ex. vara och basta ett kompisgäng och då vara näck utan att det är något sexuellt med det.
    Håller med
Svar på tråden Vad är att vara otrogen?