Han kom inte in i mig..
Här om dagen skulle jag ha sex för första gången med en kille som jag har träffat ett tag. Jag ville (vill fortfarande) ha sex med honom då jag gillar honom så mycket och vet att han vill ha sex med mig, så det var inte påtvingat på något sätt. Men kan ändå säga att jag väl inte direkt var jättekåt just när det skulle ske. Kunde kanske inte slappna av helt och hållet. Men kände ändå inte att jag direkt spände mig. Han rörde på min kropp, vi pussades lite och sen skulle han trycka in den. Men han kom inte in.. Var som sagt inte så kåt så jag hade inte direkt blivit våt, var väl inte snustorrt men absolut inte så vått som det nog bör vara. Vi provade lite olika positioner men han kom inte in.. När det väl kändes som att han hittade rätt och kom in liiiiiite så gjorde det SÅ ont så jag liksom skrek "AJ det gör ont". Så han juckade på några gånger men sen var det inge mer med det.. Vi fick "avbryta", jag sa att jag var så torr och han kunde ju inte komma in så var inte så mycket att göra...
Jag undrar,
Kunde den inte komma in för att jag var för torr? Eller för att jag är för trång? Har ju inte haft sex förut, men tänker att man borde ju kunna bara trycka in den? När jag har kollat på mig själv där nere så har mitt hål ibland varit som igenstängt, kan hålet stänga sig ibland? Om typ muskeln där nere spänner sig eller något? Snälla hjälp av alla som vet något om detta...Känns så pinsamt för mig att han inte ens kan komma in i mitt hål, så jäkla trång vill man ju inte vara... SNÄLLA hjälp mig inför nästa gång vi ska försöka.