• Jocce

Hur mycket tänder du på håriga fittor?

Tänker att jag måste fråga. I mitt fall mycket, mycket. För mig är det djuriskt och sexigt med en rejält tilltagen fitta med mycket hår.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket tänder du på håriga fittor?
  • Jocce

Det märks att saken är polariserande, antingen älskar man eller hatar man... Inte lika många i mitten..

Intressant att notera av alla dessa röster (:) är att hittills är det fler än hälften som antingen gillar eller tycker att det är helt ok med håriga fittor!

• Anonym (Joe)

Mycket! Blir helt avtänd av rakade vuxna kvinnor. Tur att frugan inte vill raka sig.

• Kråke

Haha! Två killar har dumpat mig pga att jag är orakad. Jag har mjukt rödblont hår och blir galen av att bli smekt just på håret. Jag använder balsam också. Älskar mitt könshår!

• Anonym (Huga)

Tycker håriga fittor är ganska ofräscht, dessutom vill jag kunna se blygdläpparna så mycket vackrare och sexigare då man ser blygdläpparna än att behöva se ett hårburr.

• Anonym (Nowax)

Har naturligt lite hår. Tidigare rakade jag helt för en killes skull men har lagt ner det.

• Anonym (Kalufsen)
    Jocce skrev 2017-09-09 22:06:45 följande:

Tänker att jag måste fråga. I mitt fall mycket, mycket. För mig är det djuriskt och sexigt med en rejält tilltagen fitta med mycket hår.

Skulle nog säga att vad som funkar för mig. Det finns en viss charm med hårlösheten också, fast jag eg. inte tycker det är snyggt. Så m.a.o. föredrar jag hårigt och har absolut inget emot en rejäl kalufs ;).
  • Anonym (Tjej)

Jag tycker ansat är absolut snyggast dvs ha hår fast kortklippt på venusberget och även kortklippa på yttre blygdläpparna. Då ser man ju de inre bra om det är någon som vill det och håret är inte ivägen vid sex men man slipper stubben och problem pga rakning. Ca 0,5 cm tycker jag är snyggast.

• Anonym (37 åtr man)

Tänder mer på en hårlös fitta än en med hår faktiskt. Eller så ska det vara som hon här före mig skrev, vara väldigt kortklippt och ansat. Jag vill gärna se fitran och det gör man inte med en stor buske. Så mitt råd, raja eller ansa fittan brudar.

Svar på tråden Hur mycket tänder du på håriga fittor?