• Anonym (Hakan)

Dubbelhakan måste bort!

Hej!

Nu är jag så trött på min dubbelhaka, den måste bort. Finns det någon här som har erfarenhet av CoolSculpting (man fryser bort fettcellerna) eller Belkyra (injektioner som ska döda fettcellerna)?

Båda är ju ganska dyra men billigare och "snällare" än att fettsuga. Gå ner i vikt i allmänhet är ju förstås första åtgärden och det har jag gjort men den vill inte försvinna ändå.

Vore såå tacksam om någon som gjort något av dom eller kanske känner någon som gjort det ville dela med sig om det funkar? Blev det bättre? :)

• Svar på tråden Dubbelhakan måste bort!
  • Anonym (Bub)

Hej

Samma problem, smal i övrigt men häng under hakan. Inte testat metoderna du pratar om dessvärre, så hakar på denna tråd med samma frågeställning.

Däremot började jag använda vexum double Chin reducer någon månad som jag tyckte verkade fungera. Sedan blev jag gravid så vågar inte testa det under grav & senare amning, men planerar fortsätta efter. Googla hakövningar också, de säger de ska fungera...

• Anonym (Hakan)
    Anonym (Bub) skrev 2017-09-10 18:50:13 följande:

Hej

Samma problem, smal i övrigt men häng under hakan. Inte testat metoderna du pratar om dessvärre, så hakar på denna tråd med samma frågeställning.

Däremot började jag använda vexum double Chin reducer någon månad som jag tyckte verkade fungera. Sedan blev jag gravid så vågar inte testa det under grav & senare amning, men planerar fortsätta efter. Googla hakövningar också, de säger de ska fungera...

Hej :)

Haha "hakar på denna tråd", lite kul :)

Jag har faktiskt också testat den krämen, tyckte tyvärr inte att det gjorde någon skillnad :/ övningar har jag också provat, men man behöver förmodligen bättre tålamod med det än vad jag haft :p men tack för förslag :)

Hoppas någon här kan berätta om sina/andras erfarenheter.
  • Anonym (Hakan)

Kom igen, upp med hakan nu! Ingen som har eller vet någon som har erfarenhet av något av detta? :)

• Anonym (Haklappen)

Har ni provat ett sånt där band man har runt huvudet som ska hjälpa? Asiatiskt tror jag.

• Anonym (Hakan!)

Glöm inte bort att Hakan är din bäste vän!

">

• Anonym (Bub)
    Anonym (Haklappen) skrev 2017-09-14 19:10:46 följande:

Har ni provat ett sånt där band man har runt huvudet som ska hjälpa? Asiatiskt tror jag.

Nej, det där verkar intressant! Har du någon länk att visa tro?
  • Anonym (Hakan)
    Anonym (Haklappen) skrev 2017-09-14 19:10:46 följande:

Nej det har jag faktiskt inte provat. Haha tror nog inte det funkar men kanske värt att prova :p
Svar på tråden Dubbelhakan måste bort!