Olika stora bröst
Jag har olika stora bröst . Har komplex för det. Har funderat på att operera mig. Tar gärna emot tips
Jag har olika stora bröst . Har komplex för det. Har funderat på att operera mig. Tar gärna emot tips
Du får visa bild på dem.
Du får visa bild på dem.
Jag gjorde en bröstförminskning för 12 år sedan. Där på uppvaket träffade jag en tjej som förstorade ena bröstet från 75a till 75c, som det andra bröstet var. Fick höra av läkaren där att ALLAS bröst är olika stora. Oftast är vänstern större eftersom hjärtat sitter där så blodkärlen blir större.
Bröst är som systrar, inte som tvillingar. Så det beror ju på dig och hur stor skillnaden är. Men boka en konsultation med en riktigt plastikkirurgi så kan de ju kolla om det ens är möjligt eller om det kanske är för liten skillnad. Pris osv.
Jag har också det. Det har de flesta. Ingen big deal alls tycker jag om man inte har extremt olika typ a kupa på ena och d kupa på den andra!
Det har de flesta, jag också.
Det har många, jag själv inkluderat. Du har ju egentligen två alternativ, gilla läget eller operera.
De resultat jag sett där man opererat har varierat kraftigt i resultat, sämst har det blivit för dem som velat förminska det större bröstet, där storleken sen blivit mer lika, men med ärr och förändrad form som resultat. Bäst resultat har de som gjort förstoringar på bägge brösten med olika implantatvolym fått.
Mitt tips är att vänta med operationer, dina bröst kommer genomgå stora förvandlingar genom livet, och den där storleksskillnaden kommer så småningom bara vara ytterligare en av dina fysiska karaktärer.