• Theman77

Dejt

Nu har man vari singel i ett år efter ett långt för hållande behöver en DEJT ????

• Svar på tråden Dejt
  • Mikaelayasar

Har varit singel i fyra år efter 6 års förhållande. Älskar att vara singel. Speciellt när man kommit ur ett destruktivt förhållande! :)

Men ts, ta dagen som det kommer. Du träffar en ny snart när du minst anar det! :)

• Theman77
    Mikaelayasar skrev 2017-09-13 00:02:10 följande:

Har varit singel i fyra år efter 6 års förhållande. Älskar att vara singel. Speciellt när man kommit ur ett destruktivt förhållande! :)

Men ts, ta dagen som det kommer. Du träffar en ny snart när du minst anar det! :)

Jag har faktisk inte svårt och träffa nån men ville vara singel jag hade ett förhållande i 14år
  • Mikaelayasar
    Theman77 skrev 2017-09-13 00:10:49 följande:

Jag har faktisk inte svårt och träffa nån men ville vara singel jag hade ett förhållande i 14år

Men nu blev det lite konstigt här. Du startar en tråd där du skriver att du vill ha en dejt. Men nu helt plötsligt vill du vara singel?! Nåja
  • Mikaelayasar
    Theman77 skrev 2017-09-13 00:10:49 följande:

Men nu blev det lite konstigt här. Du startar en tråd där du skriver att du vill ha en dejt. Men nu helt plötsligt vill du vara singel?! Nåja
  • Theman77
    Mikaelayasar skrev 2017-09-13 08:27:14 följande:

Hahah jag vill dejta jag sa att jag ville vara singel i 1år och gjorde det
  • Gravitation

En fördel som många kvinnor uppskattar är att kunna skriva och stava ordentligt i sina trådar.

• Theman77
    Gravitation skrev 2017-09-13 10:50:03 följande:

En fördel som många kvinnor uppskattar är att kunna skriva och stava ordentligt i sina trådar.

Tack för tipset
Svar på tråden Dejt