Nervös inför dejt nr2
Vi bor ca 40 mil från varandra. För en månad sedan råkade jag ha vägarna förbi hennes stad i ett annat ärende och vi lyckades klämma in en promenad. Innan dess hade vi pratat non stop via text i två veckor om allt mellan himmel och jord, det kändes som att vi klickade bra. Vi är båda lite tråkiga/blyga/introverta och det var lite akward, det flöt inte på så bra som man önskar, även om det inte var katastrofalt. Jag gillar henne och eftersom vi fortsatt snacka nästan varje dag i en månad så antar jag att även hon är intresserad. Nästa helg skall vi ses igen då jag åker till hennes stad igen. Vi har inte planerat vad vi skall göra men jag hoppas på att umgås lite mer intensivt, minst en halvdag men gärna mer.
Jag är inte den mest sociala människan så är det bara. Hon kanske är något mer social men kanske lite blygare än mig. När vi pratar via text är vi båda mer sociala och jag märker ingen blyghet. Jag vet inte vad jag vill säga med detta inlägg, jag känner mig väl lite osäker och tar gärna emot tips. Vi är båda runt 30 år men jag tror hon är betydligt mer erfaren än mig. Jag känner att om detta skall leda någonvart så måste det till något fysiskt när vi träffas, åtminstone en kyss, jag har ingen aning om mer vore realistiskt. För annars är det nog dömt att detta blir vänskap och inget mer, det känns lite jobbigt med den pressen. Jag vill dock inte riskera att gå för fort fram heller. Finns risk att vi är lite för lika och att detta kan bli lite för bekvämt, lite tafatt om ni förstår vad jag menar.