• JanuariSmultron

    Bruna flytningar istället för mens- gravid?

    Jag har en liten fråga och vore så tacksam ifall någon varit med om samma sak och vill dela med sig....

    Jag och min man har försök bli med barn över 1 år och jag har varit skengravid förr.

    För ca 1 vecka sedan mådde jag jätte illa, var jätte trött, huvudvärk,halsbränna och jätte uppblåst.

    Min mens skulle starta den 11:e men istället för mens så har jag haft ( och har ) sparsamma bruna flytningar istället- kommer JÄTTE lite på bindan och lite när jag torkar mig...

    Hade mensvärk från helvetet igår ( brukar allt ha väldigt ont så det var inget nytt ) men idag känner jag ingenting bara lite molnvärk i mellan åt.

    Kan jag vara gravid ?

    Ska köpa ett test och testa imorgon men vill bara höra om någon varit med om samma?

    P.s testade dagen innan mensen skulle börja men det var negativt...

  • Svar på tråden Bruna flytningar istället för mens- gravid?
  • Snuttis2

    Jag fick enbart bruna flytningar då min mens var beräknad. Tyvärr fick jag ett missfall lite senare på den graviditeten. Men det blev två graviditeter till o nu har vi en son. Min svägerska fick störtblödningar genom alla sina tre graviditeter men de var inget onormalt utan blev fina barn i slutändan.

    Ibland står blödningarna för något ibland inte alls !

  • Tjej94

    Jag vill också veta!

    Slutade äta p-piller 26 augusti 2018.

    Nu 5 dagar innan mensen var beräknad fick jag som bruna flytningar, det var nån enstaka bloddroppe men inget mer. Kom inget på pappret när jag torka mig men det kom liiite i bindan. Skulle fått mens igår men fortfarande inge tecken på att den ska komma....tog ett gravtest i förrgår kväll som visa negativt...

Svar på tråden Bruna flytningar istället för mens- gravid?