• HMN

Symtom vecka 5-6

Hej hej! Efter flera år av försök har nu äntligen jag och min sambo plusat på stickan (yes!!) Jag vet inte exakt vilken vecka jag är i, tog ett test igår när mensen var ca 2 veckor sen (svårt att veta exakt hur sen då den är oregelbunden) men är omkring vecka 5-6. Så nu är närmsta veckorna fram till gyllene 12e veckan nervösa.

Jag undrar vilka symtom ni andra har som är i ungefär samma vecka? Jag har så sjukt ömma och svullna bröst, molvärk, lite tröttare än vanligt samt att jag fryser mer än vanligt och är hungrig oftare.

• Svar på tråden Symtom vecka 5-6
  • Teady111

Hej, jag är i vecka 6 och har exakt samma som du. Det här med hungerna ska vi inte ens tala om! Är hungrig dygnet runt, även när jag precis har ätit. Som ett ständigt sug i magen.

Har också märkt av att jag fått hetsigare humör.

• Rut86

Hej! Är i vecka 5 och är illamående på mornarna, har lite yrsel, andfådd för ingenting och ömma bröst. Och känner också mig trött och hungrig ofta...

• Rut86
    HMN skrev 2017-09-14 13:38:15 följande:

Hej hej! Efter flera år av försök har nu äntligen jag och min sambo plusat på stickan (yes!!) Jag vet inte exakt vilken vecka jag är i, tog ett test igår när mensen var ca 2 veckor sen (svårt att veta exakt hur sen då den är oregelbunden) men är omkring vecka 5-6. Så nu är närmsta veckorna fram till gyllene 12e veckan nervösa.

Jag undrar vilka symtom ni andra har som är i ungefär samma vecka? Jag har så sjukt ömma och svullna bröst, molvärk, lite tröttare än vanligt samt att jag fryser mer än vanligt och är hungrig oftare.

Förresten, stort grattis till plusset!
Svar på tråden Symtom vecka 5-6