• Atn

    Bim +3 ingen mens, negativt test

    Jag är idag på bim+3 och har symtom som molvärk, trött, känner mig svullen och brösten känns större men är inte ömma fast det sticker till lite i dem emellanåt. Är också väldigt hungrig och kissnödig hela tiden känns det som. Jag har även mycket flytningar. Vi vill gärna ha ett till barn och har försökt ett tag nu. Så nu är jag som sagt på bim+3, ingen mens men ändå negativt test. Brukar ha regelbunden mens så det känns så typiskt att det blir så här bara för att man vill bli gravid. Testar varje dag nu haha ;) vill ju så gärna ha det där plusset annars vill man ju att mensen kommer så vi kan försöka igen :) Är det någon här som vart med om liknande och sen plussat? När det gällde min förra graviditet så plussade jag svagt på bim så jag vet inte om jag är en så kallad låghormonare eller inte... snälla ge mig lite solskenshistorier nu haha ;) eller om det är någon i liknande situation som vill följas åt här? :)

  • Svar på tråden Bim +3 ingen mens, negativt test
  • anna7607
    Atn skrev 2017-09-16 08:29:39 följande:

    Är det verkligen ingen här inne som plussat sent? :(


    Jag plussade bim+5 men fick mf
  • Atn
    anna7607 skrev 2017-09-16 17:51:13 följande:

    Jag plussade bim+5 men fick mf


    Åh nej vad tråkigt! Jag beklagar verkligen :( själv är jag på bim+5 idag men har lagt ner testandet lite ett par dagar nu. Funderar på att testa i början av nästa vecka när det gått mer än en vecka iaf :)
  • Atn
    belletristik skrev 2017-09-16 19:49:19 följande:

    negativt +3

    positivt +8 hade jag.

    gravid i v28 nu :)


    Åh vad roligt! Grattis!! :) hade du massa symtom och så innan också? Har sån mensvärk eller molvärk just nu men ingen mens. Fattar ingenting... Det var inte så här min förra graviditet om jag minns rätt, fast det kan ju säkert skilja sig lite förhoppningsvis:)

    Nu fick jag lite hopp iaf :)
  • belletristik

    ja alltså, äl o mens kan ju flytta på sig så att ens beräkningar inte stämmer, måste ha vart därför det blev så för mig, att +3 var för tidigt helt enkelt..

    jag hade inte så mycket symptom annat än att jag var såå trött. lite molvärk i mage o rygg kanske

  • Atn
    belletristik skrev 2017-09-17 07:41:57 följande:

    ja alltså, äl o mens kan ju flytta på sig så att ens beräkningar inte stämmer, måste ha vart därför det blev så för mig, att +3 var för tidigt helt enkelt..

    jag hade inte så mycket symptom annat än att jag var såå trött. lite molvärk i mage o rygg kanske


    Ja så är det ju, så det är väl det som hänt. Men då borde det ju komma mens eller ett plus snart tycker man.

    Imorgon är jag på bim+8 och ska testa när jag vaknar och hoppas på samma tur som du hade :)
  • Atn

    Vet inte om nån som läst vill veta hur det gick, men idag fick jag gravid 1-2 veckor på ett cb digital. Alltså på bim+10. Det trodde jag inte men är såå glad nu :)

  • belletristik
    Atn skrev 2017-09-21 15:58:58 följande:

    Vet inte om nån som läst vill veta hur det gick, men idag fick jag gravid 1-2 veckor på ett cb digital. Alltså på bim+10. Det trodde jag inte men är såå glad nu :)


    jag ville veta :) funderade igår över hur det hade gått! stort grattis!!
Svar på tråden Bim +3 ingen mens, negativt test