• Salkin

    Känns som det är kört

    Hej igen...

    Mår riktigt skit just nu känns som jag håller på att bli psykotisk, det är min största rädsla att bli galen. Tänk om jag tappar kontrollen o blir helt galen. Sista dagarna har jag inte känt mig som mig själv, har typ känt mig deppig inte viljat gå u med kompisar för att de håller på med grejer jag inte gillar får liksom negativ energi av att vara med ibland. Eftersom jag är så att få en psykos och har googlat allt möjligt Om det vet jag att första tecken på psykos är att isolera mig, tänk om det är det jag gör?????? Minsta tecken på psykos skrämmer skiten ur mig, har inte kunnat sova för har mycket ångest, min flickvän säger att det är ingen fara, jag är ju social började nyss en ny kampsport osv. Men varför känner jag mig så annorlunda, känns som jag inte vet vem jag är längre. Alla säger de är ångesten som ger overklighetskänslor osv.. har aldrig hallucinerat eller nåt sånt. Men lider av OCD och GAD känns som de är mina katastrof tankar som är igång, har typ legat i sängen i två timmar och oroat mig över allt som går att oroa sig för. Ibland blir jag skiträdd att jag hör ljud så måste hålla för öronen för att få bekräftelse att de inte är i mitt huvud.

    Skulle göra allt för att bli normal igen! Tacl


    Deeett qtq j b
Svar på tråden Känns som det är kört