• Anonym (masque)

    Hur raggar man?

    Är man och bisexuell. Längesen jag var med en man men fantiserar ofta och börjar känna att jag vill igen.
    I mitt jobb möter jag ofta läckra män i byggbranschen. Tror en del kollat in mig. Och på Badoo får jag många gilla från män.
    Antar att det enklaste är nätet, men om man ser nån som verkar intressant irl?

  • Svar på tråden Hur raggar man?
  • Anonym (masque)
    Robert 832 skrev 2017-09-17 12:46:32 följande:

    Man pratar med personen?


    Haha, jo... blir oftast att man inte har tid att prata mkt med folk, mest säga hej. Såg en man häromdagen med så fina ögon, kände nåt, kom på mig själv att tänka hur det skulle vara att kyssas.
    Och man kan nog inte direkt flirta med män ute sådär. Får väl fortsätta fantisera eller leta på nätet.
  • Robert 832
    Anonym (masque) skrev 2017-09-17 13:00:14 följande:

    Haha, jo... blir oftast att man inte har tid att prata mkt med folk, mest säga hej. Såg en man häromdagen med så fina ögon, kände nåt, kom på mig själv att tänka hur det skulle vara att kyssas.

    Och man kan nog inte direkt flirta med män ute sådär. Får väl fortsätta fantisera eller leta på nätet.


    Kan ju bara vara så att män inte märker att de blir flirtade med. Tycker du bör vara rak på sak. Få människor tar illa upp idag.
Svar på tråden Hur raggar man?