Förvirrad till tusen!! :/ 3de missfall på g?
Är så fruktansvärt förvirrad. Plussade första gången för en vecka sedan (10/9) på bim -2. Det var svagt men tydligt positivt! Väntade med att testa igen på min bim dag. Gick då till ungdomsmottagningen för att göra ett test. Jomen visst var det plus även där! Sköterskan jag träffade konstaterade också att det var ett plus. Hon tyckte dock att jag skulle ta ett test om ca en vecka då det "egentligen var gör tidigt" för att testa enligt henne.
Jag beställde hem stickor från graviditetslagret som kom hem 3 dagar senare. Har testat både morgon och kväll fram till idag och plussen blir inte starkare. Vissa gånger är de nästan negativa till att skifta till synligt positiva. En morgon fick jag jättesvårt plus för att sedan på kvällen få lite starkare.
Har dessutom haft ljusbruna flytningar sedan min bim dag. Inget färskt blod och inte ont. Men eftersom jag har ett tidigt missfall i bagaget och ett ma i vk 12 känner jag igen vissa signaler. Jag tror detta är ett mf på g, men som aldrig verkar vilja starta.
Någon som varit med om något liknande?
Jädra tacksam för svar! Börjar bli lite trött på att kastas mellan hopp och förtvivlan! :/