• Anonym (Hur)

Nån vid sidan av

Ni som har någon vid sidan av, hur gör ni för att träffa denna personen? Vad skyller ni på där hemma? Jobba över etc??

• Svar på tråden Nån vid sidan av
  • Robert 832

Oftast åker jag hem till personen. Skyller inte ifrån mig alls utan ber om lov.

• Anonym (hg)

Var inte en sån jäkla ynkrygg!

• Anonym (D)

Sluta med allt moralpredikan i otrohetstrådar. Nästan alla människor tycker att otrohet är moraliskt fel och helt förkastligt! Vi vet det!!

Jag tycker att otrohet är hemskt men för den skull kan väl olika individer få ge sin bild av det och svara på trådskaparnas frågor utan en massa hat och enformiga kommentarer?

• Anonym (bättre)

Det är nog bättre att försöka odla en ryggrad så slipper man hålla på och smyga i skuggorna som en kackerlacka

• Anonym (D)
    Anonym (bättre) skrev 2017-09-18 15:24:08 följande:

Det är nog bättre att försöka odla en ryggrad så slipper man hålla på och smyga i skuggorna som en kackerlacka

?
  • Anonym (hg)

Varför ska det vara så svårt att vara ärlig?  Skärp er!

• Anonym (bättre)
    Anonym (D) skrev 2017-09-18 15:24:45 följande:
    ?
    Var det något du inte förstod?
  • Anonym (D)
    Anonym (bättre) skrev 2017-09-18 15:28:57 följande:

Var det något du inte förstod?

Jag är inte otrogen. Tycker bara att folk kan få svara på trådskaparnas frågor.
  • Warres
    Anonym (D) skrev 2017-09-18 15:32:29 följande:
    Precis denna tråd är för är för dem som är falska svin mot sin partner som dem bedrar genom sin otrohet.
  • Anonym (bättre)
    Anonym (D) skrev 2017-09-18 15:32:29 följande:
    Vem har påstått att du är otrogen?

Personligen tycker jag att om man gillar att göra saker mot andra människor som många tycker är rätt vidrigt så får man helt enkelt räkna med att folk kommer kritisera det. Och jag tror inte det kommer hjälpa med att skriva, jag vill inte ha kritik.
Svar på tråden Nån vid sidan av