• 91Svesse

Hur mycket tål magen?

Hej.

Idag fick jag en dörr tryckt mot mig (av ett barn och inte med flit) och handtaget rakt i sidan på magen. gjorde lite ont då men inte farligt. Va först lite öm man det har gått över nu. Har kännt rätt mycket förstörelse sen dess. Men undrar ändå, hur mycket klarar magen av?

• Svar på tråden Hur mycket tål magen?
  • Erizajo

Den klarar en hel del, bevisen ligger väl inbäddad, min treåring hoppade på min mage bär jag väntade lillebror och det var ingen fara!

• DearFox

När jag var i vecka 24-25 så blev min mindre hund attackerad av en medelstor hund som lyckats hoppa över sitt staket, då skadan snabbt kan bli farlig på min hund riskerade jag inte att försöka sparka bort den utan slängde mig på den för att försöka hålla kvar den så min hund kunde ta sig loss och hamnade på magen (tänkte inte på det då i all hast) och låg där på marken, fick lite värk efteråt men det var förmodligen pga stressen och vi åkte in med både mig och hunden. Bebisen sparkade redan en timme efter händelsen så det lugnade mig :) är i vecka 38 nu och allt gick bra för oss ^^ de tål mycket där inne :)

Svar på tråden Hur mycket tål magen?