Varför saknar jag henne?
Hej. Det är över ett år sedan det tog slut med min ex flickvän. Och jag vet ärligt talat inte varför, men jag saknar henne. Fortfarande! Och detta är inte logiskt.
Under vår relation var hon väldigt märklig. Å ena sidan var hon jättemån om det vi hade. Hon överöste mig med komplimanger, hon ville träffas hela tiden och kunde t o m börja gråta vid minsta lilla tanke på att det skulle ta slut. Hon var dessutom rätt svartsjuk och vi lärde känna varandras familjer.
Å andra sidan gjorde hon saker som är totalt respektlöst och ibland inte ok någonstans. Hon sexchattade med en av mina vänner, hon kunde nedvärdera mig inför andra och i slutändan var det hon som gjorde slut. När hon hade gjort det visade hon t.o.m. att hon var lycklig över det via sociala medier. Ett par månader efter det tog slut började hon dessutom att höra av sig till mig igen och ville börja träffas och det verkade som om hon fått tillbaka känslorna för mig.
Som ni märker så var den här tjejen väldigt labil och knappast någon man borde sakna. Ändå gör jag det! Och jag förstår verkligen inte varför? Har dessutom dejtat en del och träffat mycket mer stabila tjejer efteråt, men allt har runnit ut i sanden p g a att jag fortfarande inte kommit över mitt ex.