Kunde du fixa brister snabbt innan uppkörning?
Har kört mycket privat några månader och har snart uppkörning. Har tagit några lektioner på körskola för att kolla så jag kör rätt och som jag misstänkte har jag en del brister i grunderna, tex kommer för fort när jag blir stressad, inte upp i fart tillräckligt fort, inte riktigt litar på det jag ser tex om någon närmar sig övergångsstället och jag egentligen vet jag borde stanna så blir jag osäker på om sen ska över och kör istället, svänger för brett ut i högersväng osv men trots jag bara har några lektioner kvar på skolan har båda sagt de tror jag kan klara uppkörningen ändå. Jag blir så osäker av detta för det känns så motsägelsefullt. Har blivit bättre efter lite träning och jag kommer fortsätta träna privat men det är ju inte samma sak.
Vet det är väldigt ont om tider så kuggar jag kan det dröja månader innan jag får tid igen så jag vill heller inte avboka iom de verkar tro det finns möjlighet att jag klarar det. Eller är de bara sjukt petiga på skolan och det är därför de tror jag kan klara det?
Det tar så mycket energi att hålla på med körkortet, pluggat och kört intensivt flera månader och nu känner jag mig bara matt.
Jag vill ju heller inte bara klara kortet utan jag vill vara säker i trafiken.
Någon som haft liknande brister eller andra och fått ordning på det relativt fort? När jag kör privat känns det som det går mycket bättre men det är kanske för körskolan kommenterar hela tiden. Ibland undrar jag om jag är en sån som inte ska ha körkort..