• BerryBerry

BF MAJ 2018

Hallå alla Goa preggolinor!

Jag skapar denna tråd i hopp om att andra också väntar barn till maj 2018.

Jag gick idag in i vecka 7, och jag tänkte kolla om de finns någon där ute som vill följas på resan.

Jag kommer från stockholm och är 25 år gammal.

Skriv gärna vart du är ifrån och hur gammal du är! ????

Jag har haft en helvetisk resa sen jag plussade i vecka 4. Mår illa konstant o kräks emellanåt, molande värk from hell och en trötthet som plågar mig. Min arbetssituation är just nu fastanställd, men för en vecka sedan fick jag reda på att företaget skall avvecklas och jag har en månad kvar att arbeta... livet är tufft men allt går att lösa om man så vill. Om det är någon här inne som bytt jobb under grav, berätta gärna för mig...

KRAM! ????

• Svar på tråden BF MAJ 2018
  • Bf16maj18

Hej!

Jag väntar också barn i maj 2018. Är nu i v 8 (7+5). Jag är 27 år och bor i de Småländska skogarna.

Himla tråkigt att höra om ditt jobb! :( Hoppas du hittar ett nytt snart och att allt löser sig!

Jag har också haft en liten jobbig start med illamående 24/7 och kräkningar flera gånger varje dag. Men nu har jag börjat få behålla maten jag äter på kvällarna, så det känns som (hoppas åtminstone) att det börjar lugna ner sig en aning nu.

Vad har du provat att göra mot ditt illamående? Jag har testat att äta något innan jag kliver upp - funkar inte då jag ju mår illa dygnet runt, citronvatten/te, ingefära (Ginger ale), småäta, Postafen m.m. Inget biter...

Kram!

• juliapantzarr

Hej! :) 

Åh, äntligen en Maj-grupp :) 

Jag är i v. 9 (8+3) . Jag är 26 år och bor i Stockholm, kommer från Östergötland! 

Jag har faktiskt inte mått så illa, men har varit EXTREMT trött, obehagligt trött faktiskt. Molande värk till och från och ömma bröst. 

Jättetråkigt med ditt jobb :( Det kommer garanterat lösa sig för dig :) 

Har ni varit oroliga/nervösa? Jag gjorde ett VUL i v.6 (5+3) och fick se ett litet hjärta slå Hjärta  Det lugnade mig massor. Nu är jag bara lycklig och ser allt från den ljusa sidan. Längtar otroligt mycket till jul för då är jag halvvägs :D

• Heinze

Finns en maj grupp med 740 inlägg bara några steg ner annars! ;)

Svar på tråden BF MAJ 2018