• Anonym (Ninnie)

Män: Hur smala tycker ni kvinnor ska vara?

Ibland hör man att det är "äckligt" med smala tjejer och i nästa sekund att det är sexigt. 
    Vad tycker just du? Länka gärna bild på en kropp som du tycker är snygg.

• Svar på tråden Män: Hur smala tycker ni kvinnor ska vara?
  • Anonym (snyggt)

Jag tycker att smala tjejer kan va grymmt snyggt, inte anorexia men extremt smala sålänge de är hälsosamma är fint

• Anonym (Man)

Jag tycker man ska vara lagom och normal. 

Dvs en kvinna ska INTE vara fet, mager eller se ut som en bodybuilder eller ens ha magrutor. En kvinna ska ha lite underhudsfett. 

Är en kvinna 170 cm kanske en lagom vikt är 57-63 kg? 

• Anonym (Ninnie)

Hur gamla är ni som svarat? Undrar om det hänger ihop med ålder nämligen, att yngre killar gillar smalare och äldre mer "normala".

• Anonym (Ninnie)
    Anonym (snyggt) skrev 2017-09-27 10:19:09 följande:

Jag tycker att smala tjejer kan va grymmt snyggt, inte anorexia men extremt smala sålänge de är hälsosamma är fint

Kan du länka en bild? Jag har nämligen märkt att killar menar helt olika när dom säger som du. Vad som är "lagon smalt och inte anorektiskt" varierar så mycket :)
  • Anonym (Ninnie)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-27 10:37:08 följande:

Jag tycker man ska vara lagom och normal. 

Dvs en kvinna ska INTE vara fet, mager eller se ut som en bodybuilder eller ens ha magrutor. En kvinna ska ha lite underhudsfett. 

Är en kvinna 170 cm kanske en lagom vikt är 57-63 kg? 

Som Nigella? Kate Winslet?
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Ninnie) skrev 2017-09-27 10:43:51 följande:
    Kan du länka en bild? Jag har nämligen märkt att killar menar helt olika när dom säger som du. Vad som är "lagon smalt och inte anorektiskt" varierar så mycket :)
    kan inte länka just nu, men smal så revben och ben syns tydligt börjar bli för smalt. Men som sagt jag gillar allt från former till extremt smala
  • smulpaj01
    Anonym (Ninnie) skrev 2017-09-27 10:44:27 följande:
    Som Nigella? Kate Winslet?
    Kate winslet är väl mullig?
  • Anonym (Man 3)

Mullig eller smal spelar ingen roll (min nuvarande är lite mullig och mitt ex var smal).

Det som går bort är tränade tjejer med magrutor eller synliga muskler.

• Anonym (Ninnie)
    smulpaj01 skrev 2017-09-27 10:53:41 följande:
    Kate winslet är väl mullig?
    Jag frågade inte dig utan just honom. Det är det här jag menar (och sen är du ingen man) Alla menar olika så jag ger följdfrågor från person till person som får svara själv. Det som är mulligt för dig är fetma för nån annan och smalt för den tredje...
  • smulpaj01
    Anonym (Ninnie) skrev 2017-09-27 11:09:34 följande:

Jag frågade inte dig utan just honom. Det är det här jag menar (och sen är du ingen man) Alla menar olika så jag ger följdfrågor från person till person som får svara själv. Det som är mulligt för dig är fetma för nån annan och smalt för den tredje...

Nej du frågade inte mig men jag ställde en fråga till dig.

Ber om ursäkt, ska inte skriva mer i din tråd!
Svar på tråden Män: Hur smala tycker ni kvinnor ska vara?