• Anonym (???)

Varför har han "porr"tjejer på FB?

Min dejt sedan några månader har lagt till en "porrig" tjej från ett annat land på sin vänlista. När jag undrar om han känner henne säger han att han inte lagt till någon utan att det finns virus som kan lägga till själv? Han har tidigare klagat på hur mycket liknande förfrågningar han får..

• Svar på tråden Varför har han "porr"tjejer på FB?
  • Anonym (Mysigt)
    Anonym (???) skrev 2017-09-27 14:12:58 följande:

Min dejt sedan några månader har lagt till en "porrig" tjej från ett annat land på sin vänlista. När jag undrar om han känner henne säger han att han inte lagt till någon utan att det finns virus som kan lägga till själv? Han har tidigare klagat på hur mycket liknande förfrågningar han får..

Mysigt hörru
  • Thomas8

Virus som lägger till sig själv ?

Kan det vara herpes eller klamydia ?

• smulpaj01

Jag får OFTA vänförfrågningar från porrtjejer från andra länder.
    Självklart läggs dem inte till i min vänlista automatiskt om inte JAG godkänner dom.

Så ÄR det!

• Aniiee

Facebook är ju lite lurigt att förneka at tman själv lägger till dessa, då även om vänförfrågningarna är botar så måste man ju själv aktivt godkänna att de hamnar på listan.

På twitter däremot är det rena vilda västern. Vem som helst kan följa och det är massor av botar i omlopp.....

Men, ja, det finns oftast inga riktiga tjejer bakom dessa, utan det är just botar.

Fight for what you will, but you can't hide, 'cause all men must die.
  • Rikard

Det fanns en tid då jag fick mycket förfrågningar från "porriga" kvinnor i fjärran länder på Facobook, men aldrig att de gick så långt att de lyckades lägga till sig själva på min vänlista. Men i datorernas värld kan mycket märkligt hända.
    Linkedin, är en sida som uppenbarligen skickar ut vänförfrågningar från mig, utan att jag själv lyft ett finger för att det ska hända.

• Anonym (Man)

Den mer intressanta frågan är väl varför killen i fråga inte kan ta bort den "porriga tjejen" från vänlistan?

• Anonym (???)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-27 16:50:28 följande:

Den mer intressanta frågan är väl varför killen i fråga inte kan ta bort den "porriga tjejen" från vänlistan?

Har snackat lite mer nu och till min stora förvåning blir han irriterad på mig för första gången, tycker att vi "tjafsar" om något onödigt.. Det är tydligt att han spelar dum. Nu var det en kompis kompis eller något annat rörigt och det var ingen porr utan vanliga tjejer men han låter den vara kvar för det gör ju ingen något ont.. Vad är det som händer?! Jag trodde jag kände honom..
  • Egon den stora

En period kom det till en massa folk på min vänlista av sig själv, men dom går givetvis ta bort igen om man vill.

Svar på tråden Varför har han "porr"tjejer på FB?