• Anonym (DSM Guden)

    Jag är DSM Guden

    Jag är DSM Guden diii diii daaaa daaaaaam tro på mig och ditt liv blir till ett paradis. Har du svårt att sitta still? Har du koncentrationsproblem? Blir du lätt hyperaktiv? Ja då har du troligen ADHD.

    Jag är DSM Guden diii diii daaa daaam laaa laaa. Har du svårt att få kompisar? Tillbringar du mycket tid för dig själv? Då har du troligen Asperger syndrom.

    Jag är DSM Guden diii daaa daa daaaaaam laa laaa. Är du nedstämd ibland? Då är du troligen bipolär.

    Tro på mig jag är DSM Guden. Överlämna erat liv till mig och erat liv ska inte bli detsamma igen. Sök upp närmaste öppenvård och skaffa er en diagnos, detta är det nya modet. Så var inte rädda för att ni inte ska passa in. Se till att få antidepressiva mediciner utskrivna med så stöder ni även läkemedelsindustrin samtidigt som ni ger fler jobbtillällen inom psykiatrin, och tvivlar ni någon gång på er nya diagnos så kom ihåg att DSM Guden vakar över er och han skulle aldrig ljuga.

  • Svar på tråden Jag är DSM Guden
  • John22

    Jag blir ofta trött när jag inte sovit på länge och får en tom känsla i magen om jag inte äter varje dag, kan det vara så att jag lider av hyperkänslighet eller kanske ADD?

  • Anonym (DSM Guden)
    John22 skrev 2017-09-27 16:23:42 följande:

    Jag blir ofta trött när jag inte sovit på länge och får en tom känsla i magen om jag inte äter varje dag, kan det vara så att jag lider av hyperkänslighet eller kanske ADD?


    Du lider förmodligen av kroniskt trötthetssyndrom kombinerat med ADD. Sök upp närmaste vårdcentral samt öppenvårdsmottagning för att få dessa två diagnoser.
  • Anonym (A)

    DSM har fullt upp, med att hitta på nya diagnoser. Det är dom som alla borde granska närmare.

  • Ser0tonin
    Anonym (A) skrev 2017-09-27 17:00:08 följande:

    DSM har fullt upp, med att hitta på nya diagnoser. Det är dom som alla borde granska närmare.


    Kolla upp ICD istället då om det känns bättre?
  • Anonym (Almighty)

    Jag är särskrivnings guden. Jag kan hjälpa dig. Med varm hand. Efter smisk.

  • Anonym (anonym)

    Har anmält tråden. Detta hör inte hemma i känsliga rummet. 

Svar på tråden Jag är DSM Guden