• Äldre 28 Sep 19:15
    2697 visningar
    6 svar
    6
    2697

    vad sjutton har man på sig på krogen?

    Snälla hjälpa en förvirrad småbarnsmamma . Jag har säkert inte varit på krogen på 5 år (och inte saknat det heller) men nu är det dags och jag är sådär pirrigt förvirrad . Vad brukar man ha på sig? Jg vill inte känna mig som en gammal tant . I vanliga fall har mode varit ett stort intresse men liksom många andra småbarnsföräldrar har jag totalt tappat bort min egen stil . Det må vara ett stort i-landsproblem men kg tar gärna emot lite tips :)

  • Svar på tråden vad sjutton har man på sig på krogen?
  • Caramb­olan
    Äldre 28 Sep 19:19
    #1

    Beror på. Nattklubb, rockbar, irländsk pub, dansställe, Harrys...?

  • e90
    Äldre 28 Sep 19:23
    #2

    Ett par snygga jeans och en snygg topp funkar alltid! Gärna med ett par fina klackar till :)

  • e90
    Äldre 28 Sep 19:23
    #2

    Ett par snygga jeans och en snygg topp funkar alltid! Gärna med ett par fina klackar till :)

  • Äldre 28 Sep 19:41
    #3

    Ingen aning vart vi ska riktigt men dansa är det tänkt att vi ska göra iaf :)

  • Äldre 28 Sep 19:51
    #4

    Ta något du trivs i, är din stil och kan hänga i några timmar i men som är mer uppiffat än vardagskläder. Många klädbutiker har ju tillfälle bland kategorierna, där kan du kika lite vad som räknas som festkläder idag och få lite idéer så gjorde jag när jag hade samma pirr för 1,5år sen, hade inte varit ut på krogen på 7år och hade helt glömt hur det funkar men det kommer tillbaka till en ganska snabbt. Inget har direkt förändrats i uteblivet.

  • Äldre 28 Sep 19:53
    #5
    +1

    Ett par svarta tajta jeans funkar alltid. Nån snygg top/ blus med fina smycken till. Kanske lite snygga Örhängen, eller nåt mindre och med halsband till. Ett par snygga klackar till det blir ofta snyggt! Svårt att misslyckas då. Piffa till hår och smink oxå, tänk på att det är mörkt på krogen så ta alltid lite mer smink än vanlig vardagsmakeup :)

  • mso
    Äldre 29 Sep 09:02
    #6

    Ska ni dansa rekomenderar jag lågklackat, annars så kan dina fötter hamna i chock om du inteh aft högklackat på så lång tid :)

Svar på tråden vad sjutton har man på sig på krogen?