• erical

Ni som hade dille på blodgrape-blodapelsin-vinäger tex vad fick ni för kön????

Jag äter det i mängder samt ..mycket annan frukt ...inte så mycket godis och bullar med andra ord.
    Men det kanske kommer är bara i v15!
    Har två tjejer sedan tidgare och känner inte riktigt igen mig-sedan har jag mått mycket bättre denna gång än de andra gångerna då jag mått hemskt till v14-17 ungefär.
    KUl om nån vill berätta!

• Svar på tråden Ni som hade dille på blodgrape-blodapelsin-vinäger tex vad fick ni för kön????
  • zoffelie

En kompis till mig hade dille på apelsin,,,jag hade dille på citron..hade citron till allt.
    Mkt sura saker med andra ord...det brukar vara flickor

• varfördåför

ok jag har varit sugen på frächa saker typ fruckt med båda mina POJKAR..

• S vali s

Jag slukad allt i grape, citron o apelsinväg under min graviditet - var helt manisk
    Ut kom en liten tös

• Pingla med en åsikt

det blir nog en kyckling

• Änglatuss

har varit sugen på citron och sura saker - gärna tropiskt fruktjucie oxå, väntar en TJEJ!

• erical

Hahha ja jag får nog en 3-tjej då hehe!

Citroner är ju så gott det med , åt upp en halv-sakta ,njöt som bara den häromdagen!!

• sarah

Har haft dille på sura saker ,emst citrus frukt båda gravidterna.
    Det blev en tjej förra gången.

• Pippilångstrump

Jag tror att jag hade det i början av graviditeten men det känns som att det var så längesedan så jag kasnke minns fel.
    Iallafall så fick vi en flicka

• Nadjis

Jag dränkte mina pommes i vinäger när jag var gravid.. blidde en pojk.

• ellumeah

Pingla med en kyckling HAHAHA. EN kyckling!

Jag vet inte vad jag väntar. men jag gillar apelsinjuice

Svar på tråden Ni som hade dille på blodgrape-blodapelsin-vinäger tex vad fick ni för kön????