• Äldre 29 Sep 07:49
    5723 visningar
    3 svar
    3
    5723

    HJÄLP Pokemon Go!

    Jag skulle vara så tacksam för hjälp! Min son har sitt pokemonkonto på min mobil.

    Jag brukar bara klicka på appen för att komma in, men igår kväll stod det plötsligt att jag skulle logga in. Det står sign up och så går det att välja mellan Google och Trainer Club. Om jag klickar på Google startas ett helt nytt konto. Min son är förtvivlad och säger att allt är borta, men jag tycker att det borde gå att hitta hans konto, det kan väl inte ha raderats??

    Frågan är var hittar jag Sign in med användarnamn och lösenord??? Ska jag radera appen och ladda ner den på nytt??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-29 08:42
    Fick lite panik när sonen var så förtvivlad och gallskrek mitt i "rusningstid" hemma, men har nu insett att det ju var i Trainer Club jag skulle logga in!

  • Svar på tråden HJÄLP Pokemon Go!
  • Äldre 29 Sep 08:17
    #1

    Låter som något tillfälligt bugg. Prova stäng ner appen helt, alltså så den inte ligger i bakgrunden. Hoppas du förstår hur jag menar. Och öppna sedan upp på nytt.

  • Äldre 29 Sep 08:39
    #2

    Tusen tack!

  • Äldre 30 Sep 22:53
    #3
    +1

    Byt gmail på din sons telefon till samma som han använde när han startade spelet för första gången

Svar på tråden HJÄLP Pokemon Go!