• Hjularen

    Dessa barnvagnar ivägen

    Ofta när man går ute så kommer dessa barnvagnar.

    Ni ska lära er att flytta på er!

  • Svar på tråden Dessa barnvagnar ivägen
  • Anonym (123)

    En barnvagn är en sak. 3 barnvagnar i bredd är en helt annan historia. De förtjänar att brinna i helvetet imo

  • Anonym (T)

    Menar du en enskild barnvagn eller barnvagnar i bredd? Förstår ilskan över flera i bredd men vart skulle en enskild barnvagn flytta? Ut på vägen bland bilarna eller ner i ett dike? Är smidigare för fotgängare utan barnvagn att ta sig förbi en enskild barnvagn än att flytta barnvagnen. Eller tycker du att barnvagnar inte ska finnas? Det ör dock inte möjligt för då skulle mänskligheten va på väg att dö ut.

  • Anonym (beror på)

    Innan jag fick barn så var jag upprörd över barnvagnar som bara körde rakt på, men efter att ha vrålat "URSÄKTA" utan någon som helst reaktion ett hundratal ggr blir man lite uppgiven
    När det gäller barnvagnar i bredd håller jag med 123

  • Hjularen
    Anonym (Nopp) skrev 2017-09-29 19:13:17 följande:

    Flytta på dig själv.


    Nä det tänker jag inte
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (T) skrev 2017-09-29 20:03:39 följande:

    Menar du en enskild barnvagn eller barnvagnar i bredd? Förstår ilskan över flera i bredd men vart skulle en enskild barnvagn flytta? Ut på vägen bland bilarna eller ner i ett dike? Är smidigare för fotgängare utan barnvagn att ta sig förbi en enskild barnvagn än att flytta barnvagnen. Eller tycker du att barnvagnar inte ska finnas? Det ör dock inte möjligt för då skulle mänskligheten va på väg att dö ut.


    Men överdriv lite mer. Många indiankvinnor i Sydamerika bär sina barn på ryggen i selen, inte fan är de på väg att dö ut för det. Och alla civilisationer gjorde så när det inte fanns barnvagnar, och vi är överbefolkat idag så vad tusan surrar du om ?
  • Anonym (Nopp)
    Hjularen skrev 2017-10-01 14:07:35 följande:

    Nä det tänker jag inte


    Varför ska andra flytta på sig då?
  • Anonym (realist)

    Förstår din ilska.
    Lattemaffian kommer körande tre i bred på trottoaren och bara förväntar sig att alla ska slänga sig ur vägen för de.

  • Crazzy
    Anonym (realist) skrev 2017-10-01 22:03:44 följande:

    Förstår din ilska.

    Lattemaffian kommer körande tre i bred på trottoaren och bara förväntar sig att alla ska slänga sig ur vägen för de.


    Mötte lattemaffian i en galleria, fick arga blickar för att jag försökte komma förbi dem. Detta trots att de var tre i bredd och vi MÖTTES, jag försökte alltså bara gå men det fick man ju inte.

    Samma kvinnor skulle bestämt slänga sig in framför mig i kön till ett café, de trodde jag skulle ställa mig i kö så de sprang in framför. Skulle dock bara kolla menyn så jag orkade inte bry mig.

    Att tillägga är att jag också hade barnvagn, men deras barnvagnar var ju tydligen viktigare.
  • Hjularen
    Crazzy skrev 2017-10-01 22:08:20 följande:
    Mötte lattemaffian i en galleria, fick arga blickar för att jag försökte komma förbi dem. Detta trots att de var tre i bredd och vi MÖTTES, jag försökte alltså bara gå men det fick man ju inte.

    Samma kvinnor skulle bestämt slänga sig in framför mig i kön till ett café, de trodde jag skulle ställa mig i kö så de sprang in framför. Skulle dock bara kolla menyn så jag orkade inte bry mig.

    Att tillägga är att jag också hade barnvagn, men deras barnvagnar var ju tydligen viktigare.
    Fy fasen vad dom håller på
  • nevermind
    Anonym (Nopp) skrev 2017-09-29 19:13:17 följande:

    Flytta på dig själv.


    Varför då om man inte är den som är i vägen?
  • Anonym (Nopp)
    nevermind skrev 2017-10-02 12:24:33 följande:

    Varför då om man inte är den som är i vägen?


    Så alla med en barnvagn är ivägen?
  • nevermind
    Anonym (Nopp) skrev 2017-10-02 16:22:13 följande:
    Så alla med en barnvagn är ivägen?
    Nej. Det skrev jag inte. Den som är i vägen flyttar sig. Såklart.
  • Anonym (Nopp)
    nevermind skrev 2017-10-02 17:08:13 följande:

    Nej. Det skrev jag inte. Den som är i vägen flyttar sig. Såklart.


    Absolut. Men det var inte det som ts skrev.
  • nevermind
    Anonym (Nopp) skrev 2017-10-02 17:22:45 följande:
    Absolut. Men det var inte det som ts skrev.
    Skrev hen att det alltid är vagnar som ska flytta sig oavsett?
  • Anonym (Nopp)
    nevermind skrev 2017-10-03 05:02:30 följande:

    Skrev hen att det alltid är vagnar som ska flytta sig oavsett?


    nevermind skrev 2017-10-03 05:02:30 följande:

    Skrev hen att det alltid är vagnar som ska flytta sig oavsett?


    I ts står det endast att det ofta kommer barnvagnar när h*n går ut och dom ska lära sig att flytta på sig. Sen skriver h*n att h*n inte tänker flytta på sig själv. Ingenting om vad det är barnvagnarna gör eller varför just dom ska flytta på sig.
Svar på tråden Dessa barnvagnar ivägen