• Samsam83

ootrogen

Hej

Jag var ootrogen och knullad en tjej trots att jag är gift , nu är jag så ledsen . Tänkte att höra av er om jag ska säga till min fru eller inte . Jag är rädd att hon blir mkt ledsen och kanske bill lämna mig .

OBS har knullat tjejen bara en gång men känner att jag har dåligt samvete !

• Svar på tråden ootrogen
  • Anonym (hmm)

fattar inte hur kan du vara så dum och göra så mot din fru. tycker du ska berätta för henne om vad du har gjort . så hon kan lämna dig hon är värd nån som är mycket bättre som verkligen kan ta hand om sin kvinna ,, hon behöver ingen skit som dig..

• Anonym (Tummen upp)
    Anonym (hmm) skrev 2017-10-01 06:45:58 följande:

fattar inte hur kan du vara så dum och göra så mot din fru. tycker du ska berätta för henne om vad du har gjort . så hon kan lämna dig hon är värd nån som är mycket bättre som verkligen kan ta hand om sin kvinna ,, hon behöver ingen skit som dig..

Kunde inte sagt det bättre själv!
  • Anonym (Fru)

Fundera över om det finns en risk att det kommer fram till din fru. Om det gör det så är det bättre att du berättar själv. Om risken inte finns så håll det för dig själv. Se ditt dåliga samvete som ett straff för det du gjort. Dumpa inte det på din fru för att du ska känna att du gjort rätt.

• Anonym (H)
    Anonym (Fru) skrev 2017-10-01 07:22:58 följande:
    Fundera över om det finns en risk att det kommer fram till din fru. Om det gör det så är det bättre att du berättar själv. Om risken inte finns så håll det för dig själv. Se ditt dåliga samvete som ett straff för det du gjort. Dumpa inte det på din fru för att du ska känna att du gjort rätt.
    Håller med
  • Anonym (Anonym)
    Samsam83 skrev 2017-10-01 01:05:10 följande:

Hej

Jag var ootrogen och knullad en tjej trots att jag är gift , nu är jag så ledsen . Tänkte att höra av er om jag ska säga till min fru eller inte . Jag är rädd att hon blir mkt ledsen och kanske bill lämna mig .

OBS har knullat tjejen bara en gång men känner att jag har dåligt samvete !

Berätta inte . Det gör mer skada än nytta
  • Anonym (Anonym)
    Antos skrev 2017-10-01 14:14:45 följande:

Och så behöver man inte ta konsekvenserna av sitt svekfulla handlade det är alltså bara att stoppa huvudet i sanden.

Precis
  • Anonym (Ylva)

Om det finns en aldrig så liten chans/risk att hon får reda på det, antingen nu eller i framtiden: berätta. För det är mycket värre att veta att partnern knullat nån annan OCH tigit om det, än att "bara" veta att han knullat nån annan och skämts. 

• HansFinaFruga

Ja... du måste verkligen säga det.

Hon måste få en ärlig chans, ni måste få en ärlig chans. Sånt är aldrig bra att ha gömt inom sig.

Hon kanske redan nu märker att det är något med dig, eller så kommer hon märka att något gnager inom dig.

Så om du berättar så ger du er och det ni har en chans.

• Anonym (håhåjaja)

Otrogna människors logik i ett nötskal, svik någon sen ljuger du så blir allt bra ska du se. Skulle intressant att veta hur många som svarat "berätta inte" har varit otrogna själva?

Klart som fan du borde berätta, men det kommer du inte göra för otrogna människor är fega människor och fega människor väljer alltid den utväg som är enklas för dem själva med samma gamla uttjatade och alltid lika patetiska ursäkter som "du kommer bara såra henne", "lasta inte över ditt dåliga samvete på henne". Inte nog med att du bedragit henne, du ska ju även fortsätta förnedra henne riktigt ordentligt genom förneka henne chansen att själv få välja.

• Anonym (Tummen upp)
    Anonym (håhåjaja) skrev 2017-10-01 17:38:29 följande:

Otrogna människors logik i ett nötskal, svik någon sen ljuger du så blir allt bra ska du se. Skulle intressant att veta hur många som svarat "berätta inte" har varit otrogna själva?

Klart som fan du borde berätta, men det kommer du inte göra för otrogna människor är fega människor och fega människor väljer alltid den utväg som är enklas för dem själva med samma gamla uttjatade och alltid lika patetiska ursäkter som "du kommer bara såra henne", "lasta inte över ditt dåliga samvete på henne". Inte nog med att du bedragit henne, du ska ju även fortsätta förnedra henne riktigt ordentligt genom förneka henne chansen att själv få välja.

• Anonym (Va?)

On du var ootrogen så var du ju trogen. Vad är problemet?

Svar på tråden ootrogen