• Grodden2015

    Baby jogger city mini GT eller Elite

    Hej på er,

    Min lilla kille är nu två år och jag känner att det är dags att byta till en smidigare vagn. Varit extremt nöjd med min Bugabo Buffalo då den funkat lika bra i stan som promenaderna på skogsvägar såväl sommar som vinter. Vagnen jag byter till vill jag ska rulla på lika bra. Ni som har Baby jogger city mini GT, Baby jogger Elite vilken ska jag ta? Min rädsla är att hjulen på gt är för små. Va säger ni?

  • Svar på tråden Baby jogger city mini GT eller Elite
  • Jasmin Karlsson

    Jag har en elite och är väldigt nöjd men om jag skulle köpa en ny skulle jag ta en gt, eftersom jag tycker att elite har lite för stora hjul och är lite för bred mellan bakhjulen. Det behövs nog bara om man ska jogga med den. Men jag har inte testat att köra gt mer än i butiken...

  • Vickan I

    Jag älskade min GT. Den var suverän. Liten och smidig. Man kanske inte vill rulla den över skogsrötter och stora stenar, men vanliga promenader på hyfsade stigar gick bra. Min kompis hade Elite och den är bra också, men rätt rejäl och bred som ovan skrev. Då kan du nog likaväl behålla buffeln.

  • Loigios

    Vi har två st GT, en singel och en syskonvagn. Är hur nöjda som helst! Rekommenderar verkligen en GT

Svar på tråden Baby jogger city mini GT eller Elite