Barnmorska säger V9 vul säger V6 med blödning
Den 10: e september plussar jag till min stora lycka efter 2 års hårt försök .
Räknade ut själv att jag måste vara i v5 då , efter en vecka ringer jag och ska boka tid med barnmorska som då räknar ut att jag redan är i v7.
Vecken därpå börjar jag blöda och jag ringer och rådfrågar 1177 då det händer på natten och jag flippar ur .
dem ber mig bara fokusera på mina graviditetssymptomer och inte så mycket på blödningen då detta är vanligt .
sagt och gjort jag försöker fokusera på mina cravings och "krämpor" som då är illamående konstant men hanterbart och Dolly Parton bröst som gör ont .
Efter några dagar kontaktar jag barnmorskan igen om min oro över blödningen som fortfarande håller i sig och hon säger att det kan vara ett MF på gång eller så är kroppen inställd på mens vid denna tid .
Hon ber mig kontakta gyn då jag själv vill få till ett vul vilket inte barnmorskemottagningen gör om inte dem anser att det behövs .
Ringer gyn sagt och gjort och just denna dag har blödningen upphört givetvis men säger att jag vill komma ändå,dem ber mig avvakta då jag inte blöder .
Hinner lagom lägga på luren så blöder jag mer än nånsin under denna tid jag varit gravid.
Åker upp till gynakuten som konstaterar att enligt deras ultraljudsmaskin så är jag bara i v6 och fostret är ej utvecklat , dem kan framförallt inte se ett hjärta slå.
Dem säger att det är 50/50 att det är ett MF eller bara en " vanlig" blödning .
Fick en tid nu på Torsdag för återkontroll, jag känner mig tom och att inte veta resultatet förräns på Torsdag gör mig galen , det är så frustrerande .
Har dessutom efter vuletpå gynakuten kunnat konstatera att mina graviditetssymptom är som bortblåsta ,Dolly Parton brösten existerar inte och illamåendet kommer bara i samband med hunger.
Nu har jag varit blödningsfri i 3 dagar fram tills jag skriver detta då är det bruna flytningar igen :(
Tror stenhårt på att fostret dött i v 6 men min kropp kämpar på och tror att jag fortfarande är gravid ,men det är ändå lite motsägelsefullt då mina grav symptom försvunnit mer eller mindre .:´(