vad gillar kvinnor mellan 35-40 i sexväg?
hej jag undrar vad ni kvinnor mellan 35-40 år gillar i sexväg . jag är ung och oerfaren därför undrar jag
hej jag undrar vad ni kvinnor mellan 35-40 år gillar i sexväg . jag är ung och oerfaren därför undrar jag
Undrar samma. Jag undrar dessutom vilken sorts efterrätter de gillar. Har hört att kvinnor mellan 35 och 50 vanligen är förtjusta i chokladpudding. Kan det stämma?
Undrar samma. Jag undrar dessutom vilken sorts efterrätter de gillar. Har hört att kvinnor mellan 35 och 50 vanligen är förtjusta i chokladpudding. Kan det stämma?
Svarar på båda frågeställningarna. :)
Ang. sexet är det allt möjligt. Är nog individuellt för varje kvinna, men jag har börjat bli nyfiken på att testa lite bdsm, alltså lite hårdare/mer bestämt sex... får se om jag får tillfälle. :) Det är sånt jag inte vill göra med vem som helst, utan en man jag litar på.
Annars det "vanliga", dvs. olika ställningar, oralt, etc. Det bästa är att fråga, utforska varandra. Kan tycka att om man har börjat ha sex med en person, så kan det vara lite mysigt att ligga i sängen innan sex och prata om det. T.ex. om man ligger och kramas och pratar, så kan man fråga om det är nåt den andra personen gillar extra mycket vad gäller sex, etc.
Ang. efterrätt: Ja, chokladpudding är gott! Ibland gillar jag även morotskaka eller en mörk chokladkaka/chokladtårta. :)
Ang.
Allt som andra gillar. Varför skulle det vara skillnad? Det har inte med åldern att göra
Allt som andra gillar. Varför skulle det vara skillnad? Det har inte med åldern att göra
Ju äldre kvinnor och män blir, ju lättare får man att prata om och utveckla sina fantasier,oavsett vad man gillar.
Exakt så. Morgonen man vaknar på sin 35-årsdag då tänker alla kvinns: nu skulle det sitta fint med lite smisk. Sker över en natt. Framför allt gäller det alla.
Dom tillhör generationen där medier ältat om att kvinnor ska få orgasm annars lämna killen. Samt sägs vara lata/bekväma.
Med andra ord massa klitorisorgasmer, när du uppnått det så får du gärna skynda dig och bli färdig.
Dom tillhör generationen där medier ältat om att kvinnor ska få orgasm annars lämna killen. Samt sägs vara lata/bekväma.
Med andra ord massa klitorisorgasmer, när du uppnått det så får du gärna skynda dig och bli färdig.