Hur mycket växer penis vid stånd?
Hur många cm växer penis vid stånd?
Hur många cm växer penis vid stånd?
Det är olika.
Allt beror på hur många svällkroppar (celler) penisen har.
De fylls med blod när vi blir kåta och ibland för att kroppen vill det. Ex vid morgonstånd.
Vissa män har en stor penis i slakt tillstånd, andra liten. Men de kan vara lika stora vid stånd.
Jag själv har en liten snorre vid slakt läge och runt 15-16 vid stånd.
Du får försöka forska på detta och finna svaret.
Det är olika.
Allt beror på hur många svällkroppar (celler) penisen har.
De fylls med blod när vi blir kåta och ibland för att kroppen vill det. Ex vid morgonstånd.
Vissa män har en stor penis i slakt tillstånd, andra liten. Men de kan vara lika stora vid stånd.
Jag själv har en liten snorre vid slakt läge och runt 15-16 vid stånd.
Du får försöka forska på detta och finna svaret.
Har liten i slakt tillstånd, men 20 vid fullt stånd. Dock svårt mäta vid fullt stånd eftersom tanken på mätning gör att den tappar lite. Skulle nog behöva att en sexig tjej mäter för att få ett rättvist resultat.
Slakt tillstånd varierar väldigt mycket. Morgonen efter en het natt kan den slaka vara rätt så stor. Efter ett hårt träningspass är den pytteliten, kanske 6 cm. Aldrig mätt i slakt, varför liksom-
Varför håller män på att mäta sig? Bara tanken på det gör hela mansslältet mindre attraktivt.
Ojoj... jag är bara 14... Höhö jag är fem centimeter längre.
VÄX UPP!!!!
Varför håller män på att mäta sig? Bara tanken på det gör hela mansslältet mindre attraktivt.
Ojoj... jag är bara 14... Höhö jag är fem centimeter längre.
VÄX UPP!!!!
Kom precis hem efter en runda på löpbanan så det passar ju perfekt att mäta hur "liten" min kuk kan bli (5cm) och vid erektion så har jag mellan 18-19 beroende på dagsformen (mätt vid tidigare tillfälle)
Det är väldigt individuellt. Min sambos växer ca 13-14 cm. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Kom precis hem efter en runda på löpbanan så det passar ju perfekt att mäta hur "liten" min kuk kan bli (5cm) och vid erektion så har jag mellan 18-19 beroende på dagsformen (mätt vid tidigare tillfälle)
Jag är kvinna och undrar
Varför? Du har väl sett några?