• saucedawg

    Behöver svar på Enkät

    Nu är det så att jag och en klass kamrat behöver hjälp med att svara på en enkät som vi har skapat. Det är om en idé som vi har och vi behöver lite feedback, idén är så att ifall du behöver någonstans att bo under mellan en dag och en vecka som en kvinna (18+) om det är så att du har varit ute sent en kväll och inte har 200+ kronor till taxi, bussar har slutat gå eller tågen går inte längre, du kanske är på besök i en ny stad och behöver någonstans att bo för du vill inte spendera 1000kr + för ett hotel så är det bara att öppna vår app och hitta någon som har satt upp sitt namn och hem för att du ska kunna bo där, såklart så ska vi ha säkerhetsåtgärder osv och detta är vad vi behöver er hjälp med, att berätta för oss vad NI tycker kan behövas eller vad ni tycker är bra med vår idé.
    Där finns mer information på
    goo.gl/forms/1RyG8YCN318peSUi1
    Det är bara 3 frågor och det hade verkligen betytt världen ifall ni tar er tid att svara, då vi inte kan komma vidare i skol arbetet om dessa frågor inte blir besvarade av ett viss antal människor.

    Tack i förhand!

  • Svar på tråden Behöver svar på Enkät
  • Aniiee

    det var nog sämsta idén till en app och en åtgärd jag någonsin stött på. Släpp den fortare än kvikt, är min åsikt.


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Carambolan

    Couchsurfing har redan en app och den är dessutom öppen för alla kön.

  • Aniiee
    Carambolan skrev 2017-10-02 16:36:27 följande:

    Couchsurfing har redan en app och den är dessutom öppen för alla kön.


    Tror det är få som öppnar sina hem mitt i natten för en kvinna på kanelen, dock.... vissa, självklara undantag....
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
Svar på tråden Behöver svar på Enkät