• Anonym (79C)

    Sex med exet.

    Hej!

    Jag och exet träffas nästan varje dag sen vi gick isär, fast vi har en ny partner bägge 2, ibland träffas vi alla för att äta eller bara fika ihop. Vi kan prata om allt möjligt o har en bättre dialog nu än innan när vi var ihop, de blir mycket prat om sex o hur våra nya är. Exet o den nya har typ sex en gång var 3e vecka o mitt ex vill ha närhet o sex väldigt ofta, de får ex inte så ofta. Nu har de hänt att vi haft sex 2ggr o jag vet att de är 2ggr för mycket. Men vi ger varandra det som inte våra nya kan ge oss typ. Finns de nån mera som har sex med sitt ex fast man har en ny?

  • Svar på tråden Sex med exet.
  • Anonym (Öh)

    Kanske bättre att ni gör slut med era nya partners och blir ihop igen.

  • Anonym (79C)

    Ja de har jag också föreslagit men de vill inte exet tyvärr.

  • Tecum

    Sex med ett ex är inget ovanligt, men träffa exet och prata om sexlivet med den nya? Finns det verkligen så illojala människor?

    Trolltråd. 

  • Anonym (ill)

    Det där är supervanligt så du lär väl hitta många som har samma historier. T.o.m. i otrohetsfall där en av partnerna lämnat för en ny brukar exen fortsätta ses ändå för sex. 
    Lite ironiskt det där. 

  • Anonym (Öh)
    Anonym (79C) skrev 2017-10-02 17:11:46 följande:

    Ja de har jag också föreslagit men de vill inte exet tyvärr.


    Kanske bättre ni slutar ses helt då ist för att du e otrogen , tror du kommer må bättre oxå
  • Anonym (ojojoj)
    Tecum skrev 2017-10-02 17:13:10 följande:

    Sex med ett ex är inget ovanligt, men träffa exet och prata om sexlivet med den nya? Finns det verkligen så illojala människor?

    Trolltråd. 


    I de mörkaste vattnen......... 
    Det finns plenty med illojala och allmänt vidriga människor i världen, TS och hennes ex verkar vara några av dem.
  • Anonym (ojojoj)
    Anonym (79C) skrev 2017-10-02 17:11:46 följande:

    Ja de har jag också föreslagit men de vill inte exet tyvärr.


    Du kanske borde föreslå din nya att han dumpar dig istället?
  • Tecum
    Anonym (ojojoj) skrev 2017-10-04 16:59:06 följande:
    I de mörkaste vattnen......... 
    Det finns plenty med illojala och allmänt vidriga människor i världen, TS och hennes ex verkar vara några av dem.
    Det finns massor med illojala och allmänt vidriga människor i världen, ja.

    Men inte så många brukar demonstrera sin vidrighet offentligt...
  • Anonym (ojojoj)
    Tecum skrev 2017-10-04 21:34:13 följande:
    Det finns massor med illojala och allmänt vidriga människor i världen, ja.

    Men inte så många brukar demonstrera sin vidrighet offentligt...
    Gissar på taskig självinsikt, man beter sig som ett svin men tror sig vara jättejättejättesnäll
  • Anonym (M)
    Anonym (79C) skrev 2017-10-02 15:59:14 följande:

    Hej!

    Jag och exet träffas nästan varje dag sen vi gick isär, fast vi har en ny partner bägge 2, ibland träffas vi alla för att äta eller bara fika ihop. Vi kan prata om allt möjligt o har en bättre dialog nu än innan när vi var ihop, de blir mycket prat om sex o hur våra nya är. Exet o den nya har typ sex en gång var 3e vecka o mitt ex vill ha närhet o sex väldigt ofta, de får ex inte så ofta. Nu har de hänt att vi haft sex 2ggr o jag vet att de är 2ggr för mycket. Men vi ger varandra det som inte våra nya kan ge oss typ. Finns de nån mera som har sex med sitt ex fast man har en ny?


    Du är ett otroget svin som borde skämmas! Hoppas att det går illa för dig och exet och att ni blir avslöjade.
  • Moulinette86

    Någonstans finns ju de som inte har NÅGON att ha sex med  ,och ni har 2 varsina som ni ligger med...

    Och folk undrar hur man ens kan tänka sig att gå till prostituerade? Jesus ...

  • En manlig man
    Anonym (Hanna) skrev 2021-09-24 02:00:08 följande:

    TS, hur har det gått? :)


    Trolltråd såklart. Hur finns det ens möjlighet att träffa sitt ex varje dag och hur stor är sannolikheten att båda de nya partners de har träffat accepterar det och vill gå på parmiddagar mm.

    Radera tråden.
  • Ordinär Man

    Nej, det har stannat vid fantasier tyvärr. För visst finns de där tankarna, att hon var ju så fantastisk i sängen. Eller att hon tyckte om det där speciella jag kanske har lust med för tillfället. För det är ju kittlande det är jag vet att just hon ger en ditt bra stund i sängen.

Svar på tråden Sex med exet.