• Anonym (Ägd)

Det förbjuda med min master

Älskar att vara undergiven och att vara ägd..

Under np ha år har den tilliten byggts upp.

Nu är vi i en rolig fas på min egen begäran att bli uthyrd och fan så häftigt det är..

Och nej det är inget kvinno förnedrande då är jag som bett om det och jag som stoppar det bär jag vill..

Men är kul att skriva av mig om det Så undrar ni något så fråga svarar ärligt

• Svar på tråden Det förbjuda med min master
  • Anonym (Mhm)

Fick du tillräckligt med kramar som liten?

• Anonym (Ägd)
    Anonym (Mhm) skrev 2017-10-05 17:30:14 följande:

Ja det är väl klart. Varför skulle jag inte fått det
  • Anonym (Mhm)
    Anonym (Ägd) skrev 2017-10-05 17:31:35 följande:
    Ja det är väl klart. Varför skulle jag inte fått det
    Man har svårt att tro det,.
  • Anonym (Ägd)
    Anonym (Mhm) skrev 2017-10-05 17:36:21 följande:

För att jag av egen fri vilja som kvinna njuter av sex på icke traditionella sätt som ni andra vanilj Svenssons
  • Aikido

Är du bra på att klippa gräs och hur mycket är hyran i så fall?

• Anonym (Mhm)
    Anonym (Ägd) skrev 2017-10-05 17:39:19 följande:
    För att jag av egen fri vilja som kvinna njuter av sex på icke traditionella sätt som ni andra vanilj Svenssons
    Precis.
  • Anonym (Ägd)
    Aikido skrev 2017-10-05 17:40:45 följande:

Är du bra på att klippa gräs och hur mycket är hyran i så fall?

Anonym (Mhm) skrev 2017-10-05 17:41:58 följande:

Precis.

Du är en sån tråkig en som bara ska ha sex på vanilj sätt utan något som kryddar upp dit extremt tråkiga liv..

Lider med sånna som dig..

Men jag är en kvinn som älskar sex, njuter av det och jag är inte den typen som följer den tråkigt gråa deprimerande normen
  • Anonym (Mhm)
    Anonym (Ägd) skrev 2017-10-05 17:47:32 följande:
    Anonym (Mhm) skrev 2017-10-05 17:41:58 följande:

Precis.

Du är en sån tråkig en som bara ska ha sex på vanilj sätt utan något som kryddar upp dit extremt tråkiga liv..

Lider med sånna som dig..

Men jag är en kvinn som älskar sex, njuter av det och jag är inte den typen som följer den tråkigt gråa deprimerande normen
    Nej.
  • Anonym (Mhm..)
    Anonym (Mhm) skrev 2017-10-05 17:30:14 följande:

Anonym (Mhm) skrev 2017-10-05 17:36:21 följande:

Det där var inte snällt sagt.
  • Anonym (Nyfiken)

Berätta gärna mer?

Ska din gubbee titta på? Eller hur menar du att du ska bli uthyrd? Betalar en kille då eller. Har ni hittat någon? Ska ni ha sex då eller handlar det mer om förnedring?

• Anonym (Nyfiken)

Berätta gärna mer?

Ska din gubbee titta på? Eller hur menar du att du ska bli uthyrd? Betalar en kille då eller. Har ni hittat någon? Ska ni ha sex då eller handlar det mer om förnedring?

• Anonym (Nyfiken)

Berätta gärna mer?

• Anonym (Nyfiken)

Berätta gärna mer?

Ska din gubbee titta på? Eller hur menar du att du ska bli uthyrd? Betalar en kille då eller. Har ni hittat någon? Ska ni ha sex då eller handlar det mer om förnedring? Glad

• Anonym (Nyfiken)

Berätta gärna mer?

Ska din gubbee titta på? Eller hur menar du att du ska bli uthyrd? Betalar en kille då eller. Har ni hittat någon? Ska ni ha sex då eller handlar det mer om förnedring? Glad

• Anonym (Nyfiken)

Jävla hemsida som "fryser" när man ska skicka iväg sin text och när man sen ger upp så har systemet skickat 6 exemplar!

Bra gjort FL!

• Anonym (Ägd)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-10-06 20:11:32 följande:

Berätta gärna mer?

Just nu är det enbart under samtals fas. Men ja han kommer vara med. Ja en kille kommer i så fall. Etala för att vara med mig. Handlar om sex och inte om förnedring..

Inte hittat någon ännu då vi enbart pratat om det på mi. Begäran under en längre tid. Han vill vara helt säker på att det är detta jag vill och vad mina regler är och vad jag vill med hela grejen..
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Ägd) skrev 2017-10-06 20:24:55 följande:
    Just nu är det enbart under samtals fas. Men ja han kommer vara med. Ja en kille kommer i så fall. Etala för att vara med mig. Handlar om sex och inte om förnedring..

Inte hittat någon ännu då vi enbart pratat om det på mi. Begäran under en längre tid. Han vill vara helt säker på att det är detta jag vill och vad mina regler är och vad jag vill med hela grejen..
    Så en snubbe ska i princip ha sex med dig då medan din man tittar på?

Ni har inte funderat på "vanlig" 3 kant? Förstår liksom inte skillnaden.
  • Puppetmaster

Att vara ägd och sedan begära saker rimmar illa. 
    En slav lyder och gör som den blir tillsagd. 
    Eventuella klagomål belönas med bestraffningar i adekvat utsträckning. 

Det låter således som Ni är ute och cyklar och inte har tänkt igenom saken tillräckligt. Med fördel tycker jag att ni ska skriva kontrakt. Eller din master gör det och du skriver under. 

• Anonym (Ägd på riktigt)
    Puppetmaster skrev 2017-10-07 11:32:20 följande:

Att vara ägd och sedan begära saker rimmar illa. 

En slav lyder och gör som den blir tillsagd. 

Eventuella klagomål belönas med bestraffningar i adekvat utsträckning. 

Det låter således som Ni är ute och cyklar och inte har tänkt igenom saken tillräckligt. Med fördel tycker jag att ni ska skriva kontrakt. Eller din master gör det och du skriver under. 

Ja kan bara hålla med...så är det för mig.
Svar på tråden Det förbjuda med min master