Han är verkligen inte min typ!
Kan man säga detta till någon utan att såra?
Har skrivit med en kille ett tag på en dejtsida som inte hade någon bild. Jag har som princip att bara dejta människor med bild så jag och den killen snackade mest som vänner under flera månader. Men eftersom vi nu verkligen börjat gilla varandra som personer och har mycket gemensamt och t o m fått en lite flörtig ton mellan oss så gick han med på att skicka en bild. Vi hade bestämt att det nog började dra ihop sig till att ta en fika.
När jag fick bilderna( 2 st)kände jag direkt att han verkligen inte var min typ varken som vän eller pojkvänsmaterial. Han skulle aldrig smälta in bland mina vänner och han är ingen människa jag skulle känna mig stolt med. Sånt vet man bara. Men jag har inte kunnat säga detta ännu...hur formulerar man detta på bästa sätt? Hur ärlig kan man vara. Jag har varit i en liknande situation förut som jag inte tog mig ut så bra och blev fast med någon jag inte funkade med under lång tid pga min konflikträdsla. Mitt intresse för honom som person dog tyvärr lite i och med detta eftersom det aldrig kan bli något.