Tar ni det personligt om ni blir dissade?
Jag vet att man inte kan hjälpa vem man faller för eller styra över saker som personlig kemi mm ändå kan jag inte sluta ta saker personligt. Har blivit dissad ett antal gånger sista åren vilket tagit knäcken på mig. Har sällan hänt mig förut, men jag förstår att raggningsklimatet förändrats en del i o m dejtappar och oändliga möjligheter vilket kanske gör folk veliga i sina val av partner. Har investerat mycket i de jag träffat och varit öppen för vad som sker men detta har inte varit ömsesidigt. Känner att allt stannat av diretk efter sexet och gjort kontakten obekväm. Flera månaders kontakt, härliga samtal mm, bara helt raderade för att man varit med varandra fysiskt en eller ett par gånger, ganska ofattbart, trots mycket potential. För mig blir det bara mer intressant när den biten kommer in ifall det varit bra så att säga och ifall vi haft annat gemensamt som jag ju jag tycker att vi verkligen haft..
Blivit riktigt bränd och inte så sugen att gå på någon ny dejt. Känns som att det ska synas på mig att jag inte tror på mig själv vilket jag ju inte gör.
Hur gör man för att peppa sig själv och orka fortsätta sitt sökande?