jag ger personliga presenter, sånt jag vet han tycker om och gärna sånt som vi båda gillar. presenten blir så mkt bättre om jag själv är överförförtjust i den. ^_^
t ex en fin specialutgåva av en bok, inbunden med sidenband, som jag hittade på ett norskt antikvariat på nätet.. en bok han har pratat om att han skulke vilja läsa.
skriver alltid omsorgsfulla personliga brev när det är nån speciell dag. gör/köper fina kort som symboliserar nåt steg vi tagit tsm.
ett annat exempel är att han sagt att han skulle vilja se en älg, så då fick han en stor gosedjursälg i present nästa gång vi sågs.
vi gör ofta romantiska saker, typ candle light-dinner och bada fluffiga badkar, så att göra nånting extra romantisk på årsdag blir lite over the top. men om man inte brukar göra det, är årsdagen säkerligen en bra dag att börja :) barnvakt är en bra idé!
vill man fixa en enklare presenter kan du t ex skriva ut ett fint foto på er och rama in,
ge tillsammans med nåt godis/mat/film han gillar och berätta för honom hur mycket han betyder för dig?