• Anonym (tutte)

Suga bröst har olika tändningsverkan?

Jag sög min kvinnas bröst nyss och det gick för henne. Jag hade inte handen mellan hennes ben eller nåt. Bara sög intensivt på hennes bröst för jag vet hon gillar det!  Hon började stöna o krampa....otroligt. Det har jag aldrig varit med om. Tidigare kvinnor har gillat det men denna kvinna får orgasm.
    En dildo med klitorisvibrator och suga-tutte lär ju ta henne till höjderna misstänker jag. Det måste vi prova!
    Är det många kvinnor som har sådana känsliga bröst?

Har läst att det finns ett nervutskott som försvinner upp i kvinnans kropp från klitoris i underlivet. Forskarna vet inte var den slutar. Jag tror jag vet.
    Trodde det satt en chokladdetektor i änden men jag hade fel....
    Ursäkta dåliga skämtet.

• Svar på tråden Suga bröst har olika tändningsverkan?
  • Anonym (Science bitches)
    Anonym (tutte) skrev 2017-10-07 10:31:11 följande:

Har läst att det finns ett nervutskott som försvinner upp i kvinnans kropp från klitoris i underlivet. Forskarna vet inte var den slutar. Jag tror jag vet.

Man ska inte tro allt man läser...
  • Gaskarl
    Cecese skrev 2017-10-07 12:53:41 följande:

Jag kan få orgasm så 

Woaw.. Häftigt. Har du känsliga bröst i allmänhet?
  • Cecese
    Gaskarl skrev 2017-10-07 12:57:48 följande:
    Vad menar du med känsliga bröst i allmänhet? 
  • Gaskarl

Jag kan få orgasm så 

Cecese skrev 2017-10-07 12:59:26 följande:

Vad menar du med känsliga bröst i allmänhet? 

Ja, att du går igång på att få dom smekta, att du gillar när man leker med dom,alltså att du blir kåt.. Du kanske t.o.m går igång på att ge en man spansk massage? Jag frågar för att jag är nyfiken och tycker det var häftigt att du vågade erkänna..
  • Efraim Barkbit

Jag kan få orgasm så 

När upptäckte du det första gången?
  • Gaskarl
    missdi skrev 2017-10-07 14:37:29 följande:

Jag älskar att bli ordentligt stimulerad i brösten och bröstvårtorna och har flera gånger fått orgasm genom enbart sugande och bitande o smekande där....jag gillar när de gör det ganska hårt och njuter av när de blir ömma och hyperkänsliga och till och med tungan känns hård....det är en annan sorts orgasm men underbart skönt. Har bett olika partners att tillfredsställa mig så många gånger. Ibland kommer jag våldsamt och ibland får jag smeka mig samtidigt för att nå dit. Lite olika beroende på vem som gör det.

Du verkar så jäkla skön.
  • Anonym (34årkille)

Jag har en kompis med riktigt stora bröst. Hon verkligen älskar när jag suger på dom och beskriver det som något slags pirr genom hela kroppen.

Det gör det ju inte sämre att jag älskar att suga. :D

• Cecese
    Gaskarl skrev 2017-10-07 13:03:34 följande:

Ja, att du går igång på att få dom smekta, att du gillar när man leker med dom,alltså att du blir kåt.. Du kanske t.o.m går igång på att ge en man spansk massage? Jag frågar för att jag är nyfiken och tycker det var häftigt att du vågade erkänna..
    Jag gillar när killen leker med brösten, dock är de rätt okänsliga förutom bröstvårtorna som är grymt känsliga. Nja spansk massage gillar jag inte speciellt mycket, är mest bökigt och ger inte så mycket. 
    Efraim Barkbit skrev 2017-10-07 13:11:41 följande:
    När upptäckte du det första gången?
    Det var nog 2014 tror jag och efter det har det hänt många gånger. Senast ikväll  
  • Anonym (shit)
    Anonym (tutte) skrev 2017-10-07 10:31:11 följande:

Jag sög min kvinnas bröst nyss och det gick för henne. Jag hade inte handen mellan hennes ben eller nåt. Bara sög intensivt på hennes bröst för jag vet hon gillar det!  Hon började stöna o krampa....otroligt. Det har jag aldrig varit med om. Tidigare kvinnor har gillat det men denna kvinna får orgasm.

En dildo med klitorisvibrator och suga-tutte lär ju ta henne till höjderna misstänker jag. Det måste vi prova!

Är det många kvinnor som har sådana känsliga bröst?

Trodde det satt en chokladdetektor i änden men jag hade fel....

Ursäkta dåliga skämtet.

Shit. Tog det lång tid?
  • Gaskarl
    Cecese skrev 2017-10-08 23:49:55 följande:

Jag gillar när killen leker med brösten, dock är de rätt okänsliga förutom bröstvårtorna som är grymt känsliga. Nja spansk massage gillar jag inte speciellt mycket, är mest bökigt och ger inte så mycket. Det var nog 2014 tror jag och efter det har det hänt många gånger. Senast ikväll  

Häftigt,. Tack för svar och häftigt att du fick ha det skönt i kväll.... Om du slickar själv, kan du komma av det?
  • Anonym (Tjugotre)
    missdi skrev 2017-10-07 14:37:29 följande:

Jag älskar att bli ordentligt stimulerad i brösten och bröstvårtorna och har flera gånger fått orgasm genom enbart sugande och bitande o smekande där....jag gillar när de gör det ganska hårt och njuter av när de blir ömma och hyperkänsliga och till och med tungan känns hård....det är en annan sorts orgasm men underbart skönt. Har bett olika partners att tillfredsställa mig så många gånger. Ibland kommer jag våldsamt och ibland får jag smeka mig samtidigt för att nå dit. Lite olika beroende på vem som gör det.

Känner exakt samma som dig!!
  • Anonym (tutte)
    Anonym (shit) skrev 2017-10-08 23:53:22 följande:
    Shit. Tog det lång tid?

Nej. Det tar inte lång tid, speciellt inte om jag använder handen mellan hennes ben. 5 min max. Det är häftigt att lyssna på henne. Mycket tacksamt. 
    Att variera sugningen på tutten är viktigt har jag märkt. Variation är bra....

• Cecese
    Gaskarl skrev 2017-10-09 00:47:16 följande:
    Häftigt,. Tack för svar och häftigt att du fick ha det skönt i kväll.... Om du slickar själv, kan du komma av det?
    Nej det kommer jag inte av, jag behöver ha en partner med som stimulerar. Ja jag hade det nog mer än skönt och till sist fick jag utpumpad be han klä på sig och fara hem för jag orkade inte komma mer  
  • Anonym (tutte)
    Cecese skrev 2017-10-09 06:46:32 följande:
    Nej det kommer jag inte av, jag behöver ha en partner med som stimulerar. Ja jag hade det nog mer än skönt och till sist fick jag utpumpad be han klä på sig och fara hem för jag orkade inte komma mer  
    Jag hade nog upplevt en Nära döden upplevelse om jag har flera multipla orgasmer efter varandra. Jag är helt utpumpad efter EN.  Att då ha flera ytterligare efter varandra skulle jag inte mäkta med. 
  • Gaskarl
    Cecese skrev 2017-10-09 06:46:32 följande:

Haha.. Hett att läsa.. Du verkar härlig, du får gärna höra av dig privat och berätta mer.
Svar på tråden Suga bröst har olika tändningsverkan?