• Galten89

Min tjej tycker de är äckligt att runka av mig...

Hallå.

Jo de är såhär att min tjej vägrar att suga av mig eller runka av mig. Och anledningen enligt henne är att de dels är äckligt men även att de är äckligt att ts i en kuk som är hal/kladdig. Vilket har resulterat i att jag aldrig får någon njutning som förspel innan sex. Har ni förslag på vad man ska säga till henne för att evemtuellt kunna vända henne ? Vill ju själv kunna ligga där och njuta av en avsugning eller bli av runkad tex i hennes mens eller förspel eller avsluta sexet med ett sprut för henne liksom.....

Mvh

• Svar på tråden Min tjej tycker de är äckligt att runka av mig...
  • bastardized

Hennes val din lag. Var snäll mot henne då hon säkert har goda grunder för sina beslut.

• Anonym (AA)

Det låter som om hon egentligen tänder på kvinnor. Det är inte alltid lätt med sin sexualitet när man är ung, be henne att söka inom sig själv om hon helt enkelt föredrar fitta. Om ja har du tre alternativ:

1. Byta ditt kön.

2. Hitta en ny tjej som faktiskt är heterosexuell

3. Bli bög och hitta en pojkvän.

Lycka Till!

• Anonym (Hmm)

Och hon skulle knäböja ock tillbe din njutning??
    Vad menar du?
    Vad är ditt problem anser du själv?
    Utveckla!!

• Galten89

Hon tycker inte om att leka med min kuk då den är hal och kladdig. Har inte varit problem innan men senaste 2 åren har de blivit jobbigt för henne.

• bastardized

Hur står det till med din personliga hygien egentligen?

• Anonym (Ego män)

Och du då TS, går du ner på din kvinna och ger henne orgasm med tungan?

• Pentra

Har hon missat något? Det som är det härliga och underbara med sex är just att det blir halt och kladdigt. Det är ju det som gör smeksex och penetration möjlig, njutningsfull och utan smärta. Hur kommer det sig att hon vill att du skall ha sex med henne utan att du isf egentligen är kåt? Och skulle hon själv verkligen vilja bli penetrerad när hon inte är våt? ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (—)
    Anonym (Ego män) skrev 2017-10-07 23:27:43 följande:

Och du då TS, går du ner på din kvinna och ger henne orgasm med tungan?

Nej aldrig. Varför skulle han?

Jag tycker inte ens han ska röra hennes fitta med fingrarna för den kan vara hal och kladdig. Och det är ju så äckligt.
  • Tom Araya
    Galten89 skrev 2017-10-07 22:47:49 följande:

Hallå.

Jo de är såhär att min tjej vägrar att suga av mig eller runka av mig. Och anledningen enligt henne är att de dels är äckligt men även att de är äckligt att ts i en kuk som är hal/kladdig. Vilket har resulterat i att jag aldrig får någon njutning som förspel innan sex. Har ni förslag på vad man ska säga till henne för att evemtuellt kunna vända henne ? Vill ju själv kunna ligga där och njuta av en avsugning eller bli av runkad tex i hennes mens eller förspel eller avsluta sexet med ett sprut för henne liksom.....

Mvh

Det låter som att det vore bättre att dumpa. Den inställningen är svår att ändra och påverkar hela ert sexliv. Jag skulle i alla fall inte härda ut.
Svar på tråden Min tjej tycker de är äckligt att runka av mig...