• Anonym (Glidare)

Spansk massage..

Fråga till kvinnor mest.. Existerar spansk massage i vardagen och finns du kvinna som verkligen gillar att ge spansk massage, ja, kanske förutom det visuella i det. Jag själv drömmer att få uppleva det hela vägen, så att säga.

• Svar på tråden Spansk massage..
  • Anonym (Annette 40)

Spansk massage är samma som bröstknull, dvs kuken glider mellan brösten.

• CitronTulo
    Anonym (Annette 40) skrev 2017-10-09 09:34:28 följande:

Jaha, där ser man! Nä det är inget som förekommer här mellan mina små myggbett, haha!
  • BossHoss
    CitronTulo skrev 2017-10-09 10:03:03 följande:
    Jaha, där ser man! Nä det är inget som förekommer här mellan mina små myggbett, haha!
    Fast rent tekniskt sett borde ju kuken kunna glida mellan dem oavsett hur små de är. Bara olja in bröstet och låta den glida
  • Anonym (Glidare)
    Anonym (Annette 40) skrev 2017-10-09 09:34:28 följande:

Du visste vad det är. Är det ngt som förekommer i ditt liv, ngt du gillar?
  • Trevlig man

Man behöver inte va ngn raketforskare för att veta vad spansk,grekisk,svensk osv massage är

• CitronTulo
    Trevlig man skrev 2017-10-09 12:16:13 följande:

Man behöver inte va ngn raketforskare för att veta vad spansk,grekisk,svensk osv massage är

Tror inte att man får lära sig om detta på "raketforskar-skolan"?
    Vad man vet, eller inte vet, om detta handlar väl knappast om intelligens? Snarare om intresse och erfarenhet.. Flört
  • Gaskarl
    CitronTulo skrev 2017-10-09 12:37:30 följande:

Vad man vet, eller inte vet, om detta handlar väl knappast om intelligens? Snarare om intresse och erfarenhet..

Bra svar där.
  • Gaskarl
    CitronTulo skrev 2017-10-09 10:03:03 följande:

Får man fråga ålder och storlek på dina bröst?
  • Trevlig man
    CitronTulo skrev 2017-10-09 12:37:30 följande:

Vad man vet, eller inte vet, om detta handlar väl knappast om intelligens? Snarare om intresse och erfarenhet..

Du har så rätt så :)
  • Anonym (Annette 40)
    Trevlig man skrev 2017-10-09 12:16:13 följande:

Vi kanske ska kolla med Fuglesang, han är den enda svensk som gått raketforskarskolan.
  • Gaskarl
    Anonym (Annette 40) skrev 2017-10-09 14:36:29 följande:

Vi kanske ska kolla med Fuglesang, han är den enda svensk som gått raketforskarskolan.

Jag tror han vet en hel del om mycket men väldigt lite om just spansk massage. :)
  • Trevlig man

Hehe. mmm...får ringa och fråga
  • Anonym (Nja..)

Med tanke på att det finns ett Rymdgymnasium i Kiruna med två olika linjer så tror jag knappast det.

För övrigt är det sjukt tröttsamt med alla trådar som startas av slappa runkgubbar letandes efter lite snusk. Det finns andra kanaler för sånt.
  • PappaAndreas

Förstår ärligt talat inte tjusningen med det hela. Finns så många betydligt skönare sätt att ha sex.

• John22

Det är fan att det inte kan gå en dag utan att nått patetiskt gubbäckel ska hålla på och skapa äckeltrådar.

Svar på tråden Spansk massage..