Spansk massage..
Fråga till kvinnor mest.. Existerar spansk massage i vardagen och finns du kvinna som verkligen gillar att ge spansk massage, ja, kanske förutom det visuella i det. Jag själv drömmer att få uppleva det hela vägen, så att säga.
Fråga till kvinnor mest.. Existerar spansk massage i vardagen och finns du kvinna som verkligen gillar att ge spansk massage, ja, kanske förutom det visuella i det. Jag själv drömmer att få uppleva det hela vägen, så att säga.
Och vad ÄR "spansk massage"??
Spansk massage är samma som bröstknull, dvs kuken glider mellan brösten.
Man behöver inte va ngn raketforskare för att veta vad spansk,grekisk,svensk osv massage är
Man behöver inte va ngn raketforskare för att veta vad spansk,grekisk,svensk osv massage är
Tror inte att man får lära sig om detta på "raketforskar-skolan"?
Vad man vet, eller inte vet, om detta handlar väl knappast om intelligens? Snarare om intresse och erfarenhet..
Jaha, där ser man! Nä det är inget som förekommer här mellan mina små myggbett, haha!
Tror inte att man får lära sig om detta på "raketforskar-skolan"?
Vad man vet, eller inte vet, om detta handlar väl knappast om intelligens? Snarare om intresse och erfarenhet..
Vi kanske ska kolla med Fuglesang, han är den enda svensk som gått raketforskarskolan.
Vi kanske ska kolla med Fuglesang, han är den enda svensk som gått raketforskarskolan.
Förstår ärligt talat inte tjusningen med det hela. Finns så många betydligt skönare sätt att ha sex.
Det är fan att det inte kan gå en dag utan att nått patetiskt gubbäckel ska hålla på och skapa äckeltrådar.