• rosatofflan

Plus eller spökstreck?

Är det ett svagt plus eller spökstreck? Förra gången jag testade med Clearblue Early test syntes inget streck alls, det var förra veckan men nu syns det? HJÄLP! Mina ögon kanske lurar mig? 
  • Svar på tråden Plus eller spökstreck?
  • Frankie0911

Jag ser ett men alla pratar om spökstreck är vanliga på cb.. och att det är bättre med typ babyplans eller testlagrets. hoppas i alla fall det är positivt. prova igen imorgon. när är bim?

• rosatofflan

Ska ha mens onsdag eller torsdag, blev tipsad om ett annat test som jag beställt hem, Predictor early test, men jag kan ju absolut testa de andra du skrev om! Min sambo tycker jag beter mig gravid så vi får väl se! Skrattande

• rosatofflan
    Teady111 skrev 2017-10-09 14:58:23 följande:

Finns ingen bild.

Skickade upp nya bilder, syns de nu?
  • Teady111

Nu finns det bilder  :)
    Man ser att det är någonting i alla fall, särskilt bild 3 . . Sedan om det är riktigt eller spök vågar jag inte uttala mig om  :/

• rosatofflan
    Teady111 skrev 2017-10-09 15:08:47 följande:

Nu finns det bilder  :)

Man ser att det är någonting i alla fall, särskilt bild 3 . . Sedan om det är riktigt eller spök vågar jag inte uttala mig om  :/

Får testa om någon dag eller två igen
  • evve88

Lägger väl in här med :) behöver fler ögon!

Vad säger ni? Spök? Mörkat lite men var mer rosa i verkligheten..
  • Bubbel85

Tycker det sista ser ut som ett självklart plus! Kolla igen när det torkat, då brukar det synas ännu mer tydligt (även om det står att det inte är giltigt då=)

• evve88
    Bubbel85 skrev 2017-10-09 21:33:20 följande:

Tycker det sista ser ut som ett självklart plus! Kolla igen när det torkat, då brukar det synas ännu mer tydligt (även om det står att det inte är giltigt då=)

Tack för svar :) detta var typ när de torkat. Får testa i eftermiddag igen och se, är rädd för spök!
  • Bubbel85
    evve88 skrev 2017-10-10 09:47:55 följande:

Tack för svar :) detta var typ när de torkat. Får testa i eftermiddag igen och se, är rädd för spök!

Hej! Tagit nytt test? :)
  • evve88
    Bubbel85 skrev 2017-10-10 19:08:52 följande:

Hej! Tagit nytt test? :)

Tog ett vanligt clearblue och fick ett relativt tydligt plus :)) så verkar som att de gick vägen denna gången! :) och illamående som ett brev på posten :p tack för att du frågar! Hur går de för dig? :)
  • Bubbel85

Vad kul!! Grattis! Jo tack jag har testat som en idiot varje dag i en vecka nu och kollat så testerna blir starkare för varje dag =p ska sluta testa nu... kanske :)

• evve88
    Bubbel85 skrev 2017-10-10 21:26:33 följande:

Vad kul!! Grattis! Jo tack jag har testat som en idiot varje dag i en vecka nu och kollat så testerna blir starkare för varje dag =p ska sluta testa nu... kanske :)

ÅH grattis till dig med :)) ja försök göra de, man blir bara orolig! Jag gjorde de min förra graviditet, men ska försöka att inte göra det denna.. hoppas jag :p men vet ju att jag kommer göra de nån mer gång.. dessutom trodde ja inte ja skulle få se plus riktigt än så beställde hem nya tester igår, 10 st.... kommer väl gå sådär att ha dom liggandes :p
  • miranda94

Stort grattis Evve88!

Tänkte hoppa in här och visa mitt test tre dagar innan bim (RFSU) och kanske ni kan själva tolka lite?

Väntar på leverans från testlagret innan jag kan testa igen, har bim idag men ingen mens på g

• Imra

Hoppar också in här. Denna gången har jag använt mig av cb plus, har sett svaga svaga plus igår och i förrgår. Men idag tyckte jag nästan att det syntes mindre? Kanske fått spök innan? Lägger upp bilder på dom jag tid i går och i förrgår så får ni säga vad ni tror. ;)

Vänstra från igår och högra förrgår, är på bim -3 Idag. :)

Svar på tråden Plus eller spökstreck?