• Anonym (Orolig)

Missfall??

Jag plussade idag och förra veckan så fick jag Vad jag trodde var mens den vara inte lika länge men var ändå lika riklig med mörkrödfärgade slem strängar om ni förstår. Idag fick jag en liten rosafärgad flytning typ men den sluta lika snabbt den kom. Kan de vart missfall jag hade förra veckan? Jag har fortfarande typ växtvärk vid livmodern o de strålar bak i ryggen och de kommer mest på kvällarna även väldigt trött, är det positivt att symtomen fortfarande finns kvar eller tror ni det var missfall? :(

• Svar på tråden Missfall??
  • Anonym (D)

De är svårt att säga men mitt tips är att ringa bvc och förklara för du måste ändå ringa o skriva in dig om de inte är ett missfall, lycka till

• Anonym (Lol)
    Anonym (D) skrev 2017-10-09 22:03:28 följande:

De är svårt att säga men mitt tips är att ringa bvc och förklara för du måste ändå ringa o skriva in dig om de inte är ett missfall, lycka till

BVC? Barnavårdcentralen? Vad ska hon ringa dom för?

Ts, det äe MVC Du ska ringa.
  • Anonym (Orolig)

Jag ringde mvc idag o fick tid för inskrivning om 2 veckor. Hon sa att tiden får utvisa det o att jag ska fortsätta ta ett nytt gravtest om en vecka igen men att vi får hoppas att pyret vill stanna. Hela magen är uppblåst ju så även fast jag är överviktig så ser jag ju gravid ut speciellt på kvällen så jag tycker att det borde vara ett tecken att pyret är kvar i magen :( vet inte om man kan få ett tidigt vul hur lätt det är att få till det. Enligt sista mens är jag i vecka 7 idag så man borde kunna se nått oxå?

Svar på tråden Missfall??