• Anonyyyym8384

Äckel varning!! Vad är detta för flytning?

Hejsan, jag och min man planerar barn och jag tror att jag hade ÄL lördagen den 7/10 - 8/10..

Nu har det gått 2-3 dagar sen ÄL och jag har ömma bröstvårtor, brösten har blivit större och fastare/spändare, jag har lite illamående och yrsel samt stickningar i livmodern och ryggen.. tror ni detta är tidiga graviditetssymptomer eller bara mensen som är påväg? Flytningen jag har nu är som typ lotion

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Äckel varning!! Vad är detta för flytning?
  • Snuttis2

För mig är det en lotion flytning vilket är en icke fertil flytning!

Det tar flera dygn innan ett befruktat embryo fäster, det ska färdas en bit o sätta sig och sedan börja skicka ut hcg! Först då börjar kroppen i övrigt reagera så jag ser det osannolikt att du har symtom redan!

Vet inte hur många månader jag tyckt mig känna diverse symtom innan mens men Vid alla mina graviditeter kom de riktiga symtomen först ett par veckor in i graviditeten o efter Bim!

Hoppas du får positivt svar framöver men jag ser inte att flytningen är något tecken på en graviditet ?

• Summerchild

Jag kände symptom 2-3 dagar efter äl... mina små tuttar svullnade redan då... . Samt olustkänsla... har haft många tidiga missfall så jag har vetat alla dom gångerna.... bullshit dom som tror att man inte kan känna nåt. Ni har fel. Tala för er själva. :)

• Summerchild

Skaffa äl test det har fungerat bra för mig... jag tyckte det var en kul grej bara... mitt slem blev väldigt segt dagen innan äl mkt slem och sen äl så var det vattnig oj långa trådar. Och kåt :)

• MandiJanis
    Anonyyyym8384 skrev 2017-10-10 01:28:00 följande:

Hejsan, jag och min man planerar barn och jag tror att jag hade ÄL lördagen den 7/10 - 8/10..

Nu har det gått 2-3 dagar sen ÄL och jag har ömma bröstvårtor, brösten har blivit större och fastare/spändare, jag har lite illamående och yrsel samt stickningar i livmodern och ryggen.. tror ni detta är tidiga graviditetssymptomer eller bara mensen som är påväg? Flytningen jag har nu är som typ lotion

Tacksam för svar!!

Jag hade också sånna flytningar denna månaden båda innan och efter ÄL.. Jag behandlade faktiskt för svamp mitt i ÄL då jag tyckte det skavde vid sex. och det var rött och irriterat med. Det irriterade försvann. Men flytnigarna kvarstod. Verkar inte som jag är gravid då jag började blöda idag två dagar innan BIM.

Men är väldigt fundersam på vad flytningarna beror på.. Vet inte om det bara ser ut så på bilden men tycker det liknar mina och just det att det är som små gryniga klumpar i... hmm. Underligt.

Svar på tråden Äckel varning!! Vad är detta för flytning?